Sovepose/nattpose. Hvilken har du kjøpt til din JuniBaby?

Har kjøpt dyne på TOG 2,5. Tenker det er som oftest tynt nok her i Trøndelag, og lett å justere med mengde klær under, alt fra bare bleien til ull. Skulle det bli for varmt en skjelden gang, får vi ta helsetepppet.
 
Har kjøpt tynn helårs-dundyne på kid. Har også sovepose derfra om det skulle bli for varmt. Har også et strikket teppe i bomull i tilfelle.
 
Jeg skal bruke sovepose i tynn ull. Dyne venter vi med til at hen er større og det blir kaldere. :) Og da blir det kanskje både pose og dyne samtidig.
 
Vi har kjøpt og fått dyner, så vi har for sommer og vinter. Tenkte aldri over pose som alternativ (har ikke gjort dette før :laughing002), men vi har også fått noen koselige babytepper som kan brukes tenker jeg.
 
Startet med dyne med nr. 1, men gikk fort over til pose. Ingen risiko for at babyen får den over seg eller sparker den av seg. :)
 
Lengden hadde ikke så mye å si.
 
Har kjøpt easygrow sin lett nattpose, kun brukt den noen dager, men så langt veldig fornøyd:)
 
Har kjøpt easygrow sin lett nattpose, kun brukt den noen dager, men så langt veldig fornøyd:)
Jeg visste ikke at easygrow hadde en lett-versjon Har allerede kjøpt den vanlige, med TOG 1,95 (16 til 24 grader), det er kanskje passende til norsk sommer? Selv om det står vår/høst/vinter på posen? Bor på Østlandet og det er veldig varmt nå, men absolutt ikke over 24 grader på natten.

Alle tips tas i mot med takk, hilsen litt forvirret førstegangsfødende ☺️
 
20230524_220746.jpgFant denne oversikten, men husker ikke helt hvor - tok screenshot bare. Men jeg tenker å bruke denne litt veiledende, som forvirra førstegangsfødende, samt kjenne på hvordan temperaturen til baby er i løpet av natten - alle babyer er jo forskjellige. Men tenker denne er en fin plass å starte værtfall :)
 
Back
Topp