Sovepose/nattdress

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Hei. Er det nokon som har erfaring med slik nattdress som er som ein sovepose? Veit ikkje kva dei heiter, men syns dei ser så praktiske ut. Har ei lita tulle som alltid sparkar føtene ut av beina på nattdressen nemlig.

Bruker kun nattdrakt uten fot og sokker her,da slipper hverfall vi det problemet :-)

prøvd det?

Det vil jeg også høre erfaringer om. Verken nattdrakt med eller uten fot fungerer. Enten ender beina opp inni eller sokkene av. Også strømpebukse går lett av på dagtid, ei lita sprelledukke vi har her ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi brukte det masse te de to andre :) sånne tynne (samme stoff som nattdrakt), åsså dyna over...
Vesst det e sånn du tenke på?

Syns dem va super praktisk da, ikkje brukt det te lille tuppa enda men så ligg ho veldig rolig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har måtte bruke nattpose/sovepose til begge jentene mine fra de ble 2-3 mnd, for dem sparket at dyna og ble kald.. hehe.. bruker det enda på mellomste (som er ett år) :)

☆★hilsen meg★☆

Vi brukte det masse te de to andre :) sånne tynne (samme stoff som nattdrakt), åsså dyna over...
Vesst det e sånn du tenke på?

Syns dem va super praktisk da, ikkje brukt det te lille tuppa enda men så ligg ho veldig rolig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, sånn eg tenke på. Kor får man kjøpt det? Og heite det sovepose? :-)

Jeg brukte det masse, både sånne tykke og tynne, til størstemann. Fikk ikke bruk for dem før han var litt eldre enn lillebror er nå.

Av en eller merkelig grunn så endar det opp med sokkene av og føtene på heilt feil plass:-)

I see ;)

Vel,brukte det på mellomste her,da hun aldri låg under dyna ;) kjøpte på IKEA og var Igrunn fornøgd :)

Back
Topp