Sovepose baby

Løvemor2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Junior er 3 mnd og har en sovepose fra Ikea da han sparker av seg dyna i søvne. Men i natt/dag oppdaget jeg at han blir litt kald i den. Noen som har erfaring med Dungo, vidunderbarn eller go-go sovepose å dele? Det er mellom 18 og 21 grader på rommet. (sikkert varmere til sommeren men da trenger han jo ikke pose/dyne)

Vi har sovepose fra IKEA og legger et teppe over(tykt strikket ullteppe). Det sparker hun ikke av seg.. Bruker ullpysj også..

Hvor har dere fått tak i tykt ullteppe? Vi har bare tynne strikka tepper vi.

Rørospledd et tykt, varmt og godt, men dyrt å kjøpe. Perfekt å ønske seg til jul. Finnes både små tilbarn og store til voksne. Det herligste pleddet å krype under når man fryser!

Rørospledd et tykt, varmt og godt, men dyrt å kjøpe. Perfekt å ønske seg til jul. Finnes både små tilbarn og store til voksne. Det herligste pleddet å krype under når man fryser!

Ok. Men om det er dyrt så tenker jeg at det kanskje er like greit å investere i en god sovepose. Selv om vel pleddet varer lenger men redd han skal klare å komme seg unna det også.

Vi måtte en periode ha ullbody på gutten vår under pysjamasen.
Pluss sokker. Det hjalp:)

Han er kald i nakken. Hendene er iskalde men det er jo greit nok siden han ligger å sutter på de og det er 19 grader i rommet. Han er ikke kjempe kald i nakken så er ikke sikkert han lider noen nød men han er ikke sånn godvarm som han er på dagen eller når han ligger i vogna og sover ute. Ullpysj kan være en idé ja. Bare trenger etterhvert ny sovepose når han vokser fra denne og vil da heller kjøpe en som er bedre enn ikea sin, men finner ingen med erfaring på alternativene.

Vi har dunpose fra babydan, den er kjempegod! :)

Jeg legger et halvt teppe under henne og brettet det over henne og så under henne igjen. Da ligger hun på teppet og kan sparke så mye hun vil :)

Back
Topp