Soveplassen til babyene

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Har dere lyst til å vise soveplassene til babyene? =)
Skal ta bilde av sengen til Lillebror når sengekantbeskytteren er på plass :D

Det skal jeg gjøre, men tar det etter byturen :flower

Hun har ikke noe flott pyntet rom altså, jeg er ikke flink med sånt hehe :flower

Sover i vogna på dagen og i senga si om natta :)

Vedlegg

• 1362476970144.jpg
    1362476970144.jpg
    39,7 KB · Visninger: 26
  • 1362476980054.jpg
    1362476980054.jpg
    52,3 KB · Visninger: 26
Så koselig seng! :D
VI har en uro som står på vuggen i stua. Lurte litt på å sette den på sengen hans nå, men han blir så gira av den, så jeg vet ikke om det er så lurt :p

Hehe ja emilie tar tak i uroa og river og sliter i den :p men hvis a ikke hører den melodien minst engang så sovner a ikke :p

Hehe ja emilie tar tak i uroa og river og sliter i den :p men hvis a ikke hører den melodien minst engang så sovner a ikke :p
Koselig da!
han har jo ligget under den uroen og sovnet av seg selv i går på dagen. Kanskje vi skal prøve :D

kan ta bilder senere, alt sengetøy og skinn havner i mi seng iløpet av natta så nå er det bare ei tom seng :eek: :p

kan ta bilder senere, alt sengetøy og skinn havner i mi seng iløpet av natta så nå er det bare ei tom seng :eek: :p
Ja her er det litt tomt også nå.
Skinnet hans til lufting, dyna hans og min i en haug, mannens dyne og pute inne hos T :p

Soveplassen til Anette, på stua og rommet sitt:puploadfromtaptalk1362491731457.jpguploadfromtaptalk1362491721233.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Fine plasser hun har! :D

Håper beskytteren kommer i posten snart! :D

Back
Topp