Soveplass på dagtid

buster

Forumet er livet
Hvor sover deres små(store[:D]) på dagtid??

Julian sover kun i vogn, ute, på dagtid!! har prøvd å legge han i senga, så han skal få litt fred,
men nei det kommer ikke på tale!![:D] Ikke i vår heller for den del!![:)]

Sover i vogna på dagtid.. Vi skiller mellom natt og dagsoving[:)]

ORIGINAL: Hanna C

Ja er jo det vi også vil, man han får ikke fred til å sove ute... Har ei nabojente på 2 år,
som er borti vogna HELE tida!!

ORIGINAL: buster

Ja er jo det vi også vil, man han får ikke fred til å sove ute... Har ei nabojente på 2 år,

Da hadde jeg blitt irritert!! Har du snakket med foreldrene?

Som regel ute i vogna. Men den perioden det var varmt lå hun i senga, bedre temperatur på soverommet.

Nå de siste ukene i vogna men faller ikke så godt til ro der.
Liker senga best [:)]

For det meste er det ute i vogna. Da sover han best. Men legger han av og til i senga.

Nei har ikke de, men samborene har tydelig vist hva han mener!![:)] 
Prøvde å ha vogna inne i gangen med ytterdøra åpen, men jammen kom hun ikke da også!![&:]

Synes det er litt ekkelt å si det til dem også da, ett hvert menneske med sunn fornuft hadde jo holdt
ungen sin vekke fra ei vogn der de visste det lå en baby å sov!! 

Nei har ikke de, men samborene har tydelig vist hva han mener!![:)] 
Prøvde å ha vogna inne i gangen med ytterdøra åpen, men jammen kom hun ikke da også!![&:]

Synes det er litt ekkelt å si det til dem også da, ett hvert menneske med sunn fornuft hadde jo holdt
ungen sin vekke fra ei vogn der de visste det lå en baby å sov!! 

Det har med respekt å gjøre...

ORIGINAL: mamma_20

[:)]

Mathias sover i senga si hvis vi er hjemme,og er vi borte sover han i vogna. (logisk) hehe.. Han får mye bedre ro i senga si. Sover jo ofte ute på trilleturene våre da!!

signerer!!!

På dagtid akkurat der det passer seg...[:)]
I vogna inne eller ute,i senga(på dagen da i andre enden enn natta),i senga vår eller på sofaen og i bilstolen om vi er ute å kjører...[:)]
*Ang den nabojenta- ville sagt ifra til foreldrene hennes. Kan jo være de ikke vet det er så "håpløst",noe de heller ikke skjønner om dere ikke sier ifra![;)]
Er greit å være på god talefot med neboer...[;)]

Julian sover kun i vogn, ute, på dagtid!! har prøvd å legge han i senga, så han skal få litt fred,
men nei det kommer ikke på tale!![:D] Ikke i vår heller for den del!![:)]

Kun vogn her også. Blir ramaskrik uten like hvis jeg prøver senga[8D] Synes det er deilig at hun sover ute i frisk luft jeg da[:)]

ORIGINAL: Star83

På dagtid akkurat der det passer seg...[:)]
I vogna inne eller ute,i senga(på dagen da i andre enden enn natta),i senga vår eller på sofaen og i bilstolen om vi er ute å kjører...[:)]
*Ang den nabojenta- ville sagt ifra til foreldrene hennes. Kan jo være de ikke vet det er så "håpløst",noe de heller ikke skjønner om dere ikke sier ifra![;)]
Er greit å være på god talefot med neboer...[;)]

Jepp sant det..[:D] Får ta meg en prat neste gang vesla kommer bort til vogna.. Får bare si at jeg hadde satt pris på om de kunne holde henne unna mens han sover, så kan hun heller komme å leke med han når han er våken...

Jepp,veldig enig!!![;)]
De kan jo bli gode lekevenner de når lillegutt ikke er helt liten lenger...[:D]
Og da er det jo greit at det ikke er "sure miner" eller slikt med de voksne...
Små ting provoserer lett...[8|][:)]

Her bruker hun og sove i vogna på trille turer..
Nå når det har vært varmt har hun sovet mye inn på teppet på gulvet.. Vi bor i 2 etg, og synes det er litt ekkelt og gå i fra henne nede (ute) og inn da vi ikke helt har oversikten, men når det blir litt kjøligere kan hun sove på verandaen her oppe..

Senga si vil hun ikke sove i på dagtid..

Kun vogn her også. Blir ramaskrik uten like hvis jeg prøver senga Synes det er deilig at hun sover ute i frisk luft jeg da

Her også!! [;)]

ORIGINAL: liv83

Senga si vil hun ikke sove i på dagtid..

Var sånn her og frem til vi lagde en liten kose krok i ben enden...
Noen leker,og et putetrekk å ligge på der- akkurat som om det ikke er senga lenger...[:)]

John Ruben sover i senga - i bilsetet - i vogna - egentlig hvorsomhelst..
men når lyset er av på rommet (vi bor på en liten hybel, så han sover i stua) da er det natt..
på dagtid er lyset på, men han får litt skygge i hodeenden så det skal bli lettere å sove[8|]

snuppa vår sover i senga si....fungerer veldig greit...

Back
Topp