Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi flyttet vår når han var ca 1 år. Har du plass til å flytte han så anbefaler jeg detNoen som har planene klare på hvor/hvordan babyen skal sove på starten?
Her blir storebror ca 1,5 år på termin, så driver å tenker noe fryktelig på hvordan vi skal gjøre det da jeg har fryktelig lite lyst til å ha to sprinkelsenger![]()
Vi flyttet vår når han var ca 1 år. Har du plass til å flytte han så anbefaler jeg det
Vi kommer til å ha denne på rommet vårt til den er ca 1 år også![]()

Tror det er greit så lenge alle har egen dyne, og ingen drikker alkohol eller røyker... syns å huske jeg leste det fra helsestasjonen sist babyperiode.Vi har en stor seng som er 210x210, så tenker ha babyen i nestet mellom oss første tiden. Tror dere dette er ok, eller bør den være ved siden av i en egen seng?
nå har vi nybygd hus og nok soverom, men det fjerde soverommet fungerer som kontor akkurat nå. Så enten ryker kontoret, eller så må vi ta av stue eller loftstue og lage soverom der. Jeg har ikke så lyst til det, så satser på at vi er i gang med garasje etterhvert og at vi kan lage til kontor over garasjen.