Soveoppdatering...

Linka

Gift med forumet
Nå damer ?? Hvordan sover gullene deres nå?

Her sover Alexander godt i senga si om dagen hvis vi ikke er ute å triller. Sover vel ca 3 - 4 ganger om dagen. Rundt 1 - 2 timer hver gang. Om natta våkner han ca en gang.

Vi har ordnet leggerutinene slik :

Når vi legger Christian klokka 20.00 så skifter vi til pysj på Alexander også. Så legger vi han rundt 21.00. Prøver å holde han våken så han kan legge seg da. Så våkner han rundt 01.30 - 02.00 for å få mat og sover til ca 06.30 - 08.00. Det varierer litt når han våkner om morgenen. Hvis han sover helt til åtte vil han ikke sove videre etter mat, men våkner han tidligere så sover han til ni eller ti.

Det er skikkelig deilig syntes jeg. Da får jeg som regel nok søvn også.

Klem

Her legger vi Julian ca.22-22.30. Da sover han som regel til 04.30-05.30, får litt pupp og sover videre til 08.00. Det er kjempedeilig. Å sove så lenge begynte han med for 2 uker siden, før det var han våken hver 2.time. Det var ganske travelt, så nyter jeg å få sove sammenhengende!! [:D]

Joda, her er rutinene godt i gang!
Etter å ha stelt og sendt eldstejenta i seng ca.20:30-21:00, er det kveldsstell, mat og så sovner han ca.22:30.
Da sover han til mellom 05-07...litt pupp og så sove til 09 tiden. Men har vi fri så sover han litt lenger...

Sover så en time ca. i 11:00 tiden.

13:00-14:00 er jeg stort sett ute og triller så da sover han i vognen i 3-4 timer!! Det er hovedluren hans..og det gjør han hver dag...er vi ikke ute, så sover han i vogga si...

Resten av dagen er han masse våken men har noen små blunder inni mellom!

Syns dette fungerer veldig bra jeg, får godt med søvn og er stort sett blid og opplagt begge to![:D]

Mina er en sovetyrann! Hun nekter å sovne på kvelden, er skikkelig overtrøtt og lilla i ansiktet av sinne [:@] Når hun endelig sovner rundt 22-23 sover hun til ca 02. Deretter våkner hun i snitt hver halvannen time å vil ha mat. Må være mamman sine gener.... Dårli sovehjerte å sulten på natta [:)] 

På dagtid sover hun smålurer på 20 min men kan sove i vogna 3-4 timer hvis mor har mulighet til å trille langtur. Nytter ikke bare legge henne ut i vogna, må trilles inn i god søvn først.

Tja...Oppdatering...[8|]
Har igrunn ikke noe fast vi da!
Lille tulla her elsker å sove i bilen da,så når vi kjører så sovner ho alltid...
Hjemme på dagtid sover ho helst ved puppen,men til kvelds kan hun ofte sovne selv- og da sover hun 7-9 timer fra ca 22.00.
Og det er godt det!!![:)]

JR sover 2-3 ganger om dagen (2-3 timer)
men spiser ganske nøyaktig med 3 timers mellomrom hele dagen..

Om kvelden får han siste måltid i 10-tia og sover til rundt 6-7-8 tia - alt ettersom..

I går natt sov han fra kvart på 11 til halv 9 - det var jo godt, da - for en B-menneske-mamma[8D]

Stine Louise blir som regel lagt i 22.30 tiden og da sover hun til 7-8 tiden.
Har sove rundt i over en mnd nå. Er kjempe godt.

På dagen har vi ikke noe rutine hun sover ikke så mye da [&o]
Skal helst vær hos meg og iallefall puppen.

Back
Topp