sovende baby

BflyW

Elsker forumet
Tror Amaya sov lenge i dag...
Var skikkelig bekymret fordi jeg ikke kjente liv... jeg dyttet og drakk iskald sjokolademelk - ingenting hjalp...
Var på vei til å ringe sykehuset da jeg kjente et bitte lite dult! Fortsatt er det ikke mye bevegels, men litt er det....
Hun snur seg bittelitt - ligger sikkert å sover....
Fy sødern så ekkelt det er å gå sånn å kjenne etter.... og DA GÅR TIDEN SEINT DA!

Gleder meg sånn til hun er ute av magen. Da kan jeg i alle fall når som helst sjekke at hun puster!

Kjenner følelsen ja..man blir jo helt ødelagt av det der! Det er kanskje litt varmt på de og?

Ja, kanskje hun ikke like varmen...
Nå har hunbeveget seg litt mer, så nå er jeg roligere igjen... Ikke noe gøy det der...

ganske "ekkel" følelse når man sitter og dytter og dytter og ikke får svar...

Det er det. Også blir man bare sittende å vente, og lure på 'når har det gått lang tid'. Og så synes man at det har gått en EVIGHET, mens det egentlig bare har gått 10 minutter....

NÅ HAR HUN VÅKNET!
Endelig kjenner jeg de vanlige, sterke, bevegelsene!

Jeg har også tenkt på det når Amaya hikker - hvor irritert jeg blir når jeg gjør det - og lurt på om hun opplever det samme!

lurer på hvordan babyhukommelsen er jeg- om de tenker "ånei, nå skjer dette igjen" når de begynner å hikke, eller om de tenker "what the f**k skjer a'? hele verden rister"

Hihi...

JEG ER IKKE KLAR ENDA!!!!
Det er 2 uker og 5 dager igjen til KS -og jeg trenger SAMTLIGE av de dagene til å forberede meg!!!

Back
Topp