Soveh*******!!!!!!!!!!!!!!!

kat*

Glad i forumet
Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAL! Hver ENESTE gang jeg er ute av huset på kveldstid våkner Joakim og ILLskriker. Sånn at det ender med at sambo tar ham opp. Når jeg så kommer hjem igjen sovner han på 5 min. Nå er sambo hjemme (influensasymptomer[&:]), og skulle få Joakim til å sove mens jeg kjørte Anna i barnehagen. Kommer tilbake, og det er FULL klikk. Joakim HYYYYLER. Nå nekter sambo meg å ta over, Joakim ligger og hyler, 3 kvarter på overtid.

Er dette en fase? At han ikke vil sovne med mindre jeg er der? Anna var aldri sånn. Det er utrolig irriterende. Jeg VET hvor umulig han blir når han ikke får søvnen sin på dagen, det er en helt syk kjedereaksjon. Blæææææææææææææ[:@][:@][:@][:'(]

huff....det der er ikke noe gøy. vi hadde det litt sånn med Mie og en liten periode. men mannen ga seg ikke, og jeg fikk ikke ta over, uansett hvor fælt jeg synes det var å høre henne skrike sånn. men nå går det glatt [:D] vi har lagt henne annenhver kveld hele tiden (så sant ingen skulle ut på noe da), mulig det har hjulpet

det var sånn her også, kun jeg som kunne legge henne, da sovna hun på et blunk.. Så sambo måtte bare legge henne i ei uke, og nå kan hvem som helst legge henne[:)] Hvem som helst kan gi henne smokken om hun våkner om natta også etter dette[:D] Før hyyyylte hun til jeg kom...

Tok neste 2timer første kvelden tror jeg.. så bare 30 min 2. kvelden, og 3.kvelden sovna hun fort.. Så tror det går over bare han venner seg på at det finnes flere enn mamman[;)]

Sandra var også sånn at kun JEG kunne gi henne mat en periode.. slitsomt![8D] hun er fremdeles enn mammadalt til 1000, men så lenge hun ikke ser meg så går det bra at andre legger henne eller gir henne mat[:)]

Saken er at om kvelden er det ikke noe problem for sambo - eller hvem som helst- å legge ham. Han sovner fint (tar kanskje bittelitt lengre tid enn om jeg legger), men om (når) han våkner igjen og skal ha smokken, og sambo går inn, ender det i et sant helvete, hvis jeg ikke er hjemme. Hvis jeg er hjemme, og sitter i stua går alt knirkefritt. Utrolig snodig opplegg. Nå endte det med at jeg tok over, for hele dagen og også kanskje morgendagen blir ødelagt om han ikke får sovet nok på dagen.

(Han sovnet etter 1 minutt da jeg kom.)

Sambo begynner sin perm (+2 uker ferie) neste uke, da skal de to få finne en rytme som passer dem, mens jeg ikke er hjemme. Regner (håper) med at det skal gå bra etter et par dager.

Sånt går seg til. Har samme tendenser her om kvelden. Men er jeg ute så må mannen bare finne ut av det. Og det synes han er greit. Er enklere for ham når jeg ikke er der.

Tror de små har rette alder for seperasjonsangst nå. Merker det veldig godt på Malte. Han er veldig til mammadalt for tiden og slår seg krakilsk ut på natten og sover da bare om han får ligge sammen med meg (eller hvis jeg orker å høre på ham hyle i det uendelige - noe jeg ikke gjør!)

Back
Topp