• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sovedagen

kjersti72

Elsker forumet
I dag har sjefen sovet mer enn 5 !!!!!!!! timer fra kl 10 til nesten 19 og nå sover hun igjen. Men er ikke helt frisk da, og jeg har vekket henne slik at jeg får i henne væske, men hun har ikke feber.

Poden min har sove mye i dag også. Ikke helt i strøket han heller[:(] Men det er bra de klarer å sove når de ikke er helt i form. Bedre det enn at de skal være våken og ikke føle seg vel. Får håpe hun sover litt frempå i morgen også så du og får hvilt[:)]

Blir litt småengstelig jeg, hun har ALDRI gjort det før.

Sikkert ultrateit....

Dette burde jeg jo ha lest tidligere, da hadde jeg jo skjønt hvorfor min kar ikke ville sove i dag....

Blir litt småengstelig når de sover masse, er inne og kikker at alt står bra til...[&:]

ORIGINAL: Goklumpen

Dette burde jeg jo ha lest tidligere, da hadde jeg jo skjønt hvorfor min kar ikke ville sove i dag....

Blir litt småengstelig når de sover masse, er inne og kikker at alt står bra til...[&:]

Din lille prins hun har stjelt søvnen fra ja, skal sende den tilbake i morgen :)

Tusen takk, det ville vært snilt av deg... Jeg visste virkelig ikke at jr hadde planer for å låne de bort heller.

Back
Topp