Sovedag på snuppa

Siv27

Forelsket i forumet
I dag har snuppa vår sovet og sovet.. Har kun vært våken for å få mat, og så har hun sovnet igjen...
Nå ligger hun å sover i vuggu si..

Er det flere som har hatt slike dager m babyene sine..??

Jeg syns nesten d har vært en "kjedelig" dag.. ;P [:)]

haha.. har akkurat den dagen her :) hun var våken en halv time å smilte og prata men ellers er det kun soving,spisin og bæsjing :) merkelig..

jeg har så mye jeg skulle fått gjort men blir jo sittenende å vente på at hun skal våkne.. hehe. vaska 2 maskiner, tatt oppvask maskin og vaska gulvene i dag da.. og baka kake nå i kveld.. men fremdeles kunne jeg vært MYE mer effektiv [:-]

Får bare håpe at de sover seg gjennom nattaen også...:)

Har fått gjort en del i dag jeg.. Men allikavel- veldig rart.. Nesten så man tror at d er noe galt...

[:)]

det er det jeg frykter nå.. at hun ikke vil sove i natt.. det er så typisk [&o]

dumme meg kunne brukt tiden til å slappe av og sove selv siden det ble 2 timer sammenlagt i natt.. men neida.. så her sitter jeg stup trøtt og aua hodet [:'(]

Heldig du er[:)] Hannah sover ikke om dagen lenger omtrent... Bare hvis vi kjører bil... Er heldig om hu sover et lite kvarter i slengen et par ganger om dagen[&:] Ikke for det, kan ikke klage så lenge hun sover så godt om natta, men da vil jeg jo helst sove jeg også, ikke gjøre husarbeid[8D] Hehe...

Kanskje du snart bør vurdere å finne senga da..:)

D skal jeg prøve å gjøre nå...:)

Back
Topp