Sovebaby

tingeling1990

Glad i forumet
Babyen min er 5 uker og sover «lange» perioder.. hun har en periode på ca 5 timer om natten og en 5 timer på dagen.. noen ganger kan hun sove lengre på dagtid men har vekket henne ved å skifte bleie foreks og gitt mat da.. ellers er det 2-3 timer hun sover eller er våken mellom måltidene.. hun er alltid sulten når hun våkner så føler det ikke er noen rutine enda mellom mellom måltidene:p er det flere sovebabyer?

Føler lille sover mye, men ikkr sovet mer enn 4 t i strekk. da ble hun vekket, men hun har hatt noen våken dager innimellom

Varierende fra dag til dag synes jeg. Nå er min bare rett over tre uker enda, men noen dager kan han sove 4-5 timer i strekk både dag og natt, andre dager er det maks to timer i slengen. Nyt det sier jeg bare!

Jeg har en sovebaby. Han sover 5t sammenhengende innimellom. Men er som regel våken hver 3-4t for mat og sovner igjen med en gang. Han er lite våken i løpet av et døgn, utenom mat. Kanskje totalt 1-2t. Han er 10 uker idag (født 5 1/2 uke før termin), så spent på hvor lenge det varer [emoji14]

På natta sover min 5-7 timer i strekk :)
På dagen har han gjerne en lang blund på opptil 3,5 timer.

Dagene varierer mye. Sover som regel 1-3 timer i strekk på dagtid men urolige dager sover han Max 30min i strekk på dagtid. I det siste vil han helst sove på meg, ellers sovner han i bilstol og vogn.

Mens på natten sover han mellom 2-6 timer mellom pupping, bleieskift.. som regel spiser han ca 00 - 03- 06 på natten ;)

Vet ikke om han er en typisk sovebaby, men jeg er glad han er stort sett ok om natten :D

Back
Topp