Sovebaby

Samme greia her da! Uff.. Leser at det kan være pga tante rød ( nedsatt melkeproduksjon),siden de nå begynner å få med seg mer av omgivelsene kan se få mer behov for nærhet/ trygghet, tenner, mage osv. Ikke godt å si;-)
ikke godt å si nei... Tante rød er det ikke,for ho har ikke vært innom på evigheter... Men kan godt være tenner kombinert med økedøgn tror jeg (ho spiste hver andre time i hele går). Og så kan det jo være at det ble litt mye inntrykk i går, for vi var en tur i svømmehallen :) nå har ho i allefall slukna i armene mine her, godjenta <3

ikke godt å si nei... Tante rød er det ikke,for ho har ikke vært innom på evigheter... Men kan godt være tenner kombinert med økedøgn tror jeg (ho spiste hver andre time i hele går). Og så kan det jo være at det ble litt mye inntrykk i går, for vi var en tur i svømmehallen :) nå har ho i allefall slukna i armene mine her, godjenta <3
W har sovet i armen min en times tid nå<3 nå er det puppen.. Igjen..:-)ImageUploadedByBV Forum1374053313.482448.jpg
Søtingen:-)

Meerkelig.
I går sov mini til 7!!!!!
Og så hoppet hun over ettermiddagshvilen og sloknet 18.00
Og så sover hun enda! Nå er jo jeg oppe siden vi vanligvis må stå opp nå, men neida vi skal sove lenger !!! Hurraaaa :D

Back
Topp