Sove....

**To tette**

Glad i forumet
Dette er min nr 4, men har aldri hatt problemer med å sove om natta...!!! Noen andre som har opplevd dette? Jeg trenger seriøst noen tips!! [emoji31]

Jeg sliter også med søvn om dagen. Ikke det er det gjør meg utslitt på dagen, men blir så oppgitt der jeg plutselig ligger i senga midt på natta lysvåken. Jeg sliter allerede nå med å finne gode sovestillinger. Jeg er jo bare 5 uker på vei, og kan ikke huske dette fra tidligere svangerskap.

Jeg hadde det slik i uke 5, men når jeg kom over i uke 6 så ble det bedre. Utrolig kjipt å ligge våken hele natten [emoji849]

Jeg kan heller ikke huske det fra sist svangerskap. Mener å huske jeg ikke sov noe særlig mot slutten, men sov godt hele trimester 1 så sliten jeg var.
Nå er jeg våken midt på natten i flere timer og klarer ikke å la vær å stå opp for å tisse [emoji30][emoji15]

Venter nr 3, har heller aldri opplevd dette med dårlig søvn i tidligere svangerskap. De første ukene våknet jeg 0634, hver dag! Nå våkner jeg 5![emoji849][emoji31] 7+0 idag..

Jeg er også myyyye våken! Gjerne til faste klokkeslett. Og opp å tisse hver gang jeg våkner [emoji30] våkner gjerne mellom 5 og 7, og sliter med å få sove igjen [emoji42]

Back
Topp