Sove!!!!!

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Trenger tips. Lillemor vil ikke sove tredje kvelden på rad nå. Har funnet ut hvordan hun skal reise seg i senga. Så da holder vi på da hun reiser seg opp og jeg legger henne ned. I går holdt vi på i over tre timer :p jeg vil ha litt alene tid :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn har vi holdt på i fire uker. Jeg griner på enden av kvelden. Kan ta opp til fem timer

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Samme her, men sitter dere i rommet? Jeg går ut, og inn etter 5 min ca mellom hver gang og legger henne ned. Til slutt blir hun så sliten at hun sovner.
 
Jeg tør ikke gå fra jeg for hun kan komme seg over kanten på seng. Så sitter ved siden av å legger hun ned hver gang hun står opp :p har sovet en times tid nå, men fy så frustrerende når det står på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi prøver å gå ut når hun ikke gråter, men tar noen minutter så er hun oppe igjen og skriker så det ljomer. Så må bare gå inn igjen. Hun er stuptrøtt, men skal helst på magen, og da er hun oppe før hun vet ordet av det selv.Så hun jobber litt mot seg selv også egentlig.. Jeg er helt utslitt :( Kvelden var liksom mitt pust i bakken, men not anymore!!
 
Men har dere alltid kunne legge di i senga og dem sovner?

Her har vi ca annenhver kveld måtte vugge han i armene/på brystet til han sovner, og det tar Max 5min.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ang. komme seg over sprinklene; Man må senke sengen når de klarer å stå. Her har vi på en tynn sommerpose, nok til at han ikke reiser seg :) Men vi bruker fortsatt slyngevuggen 80% av sovetiden. Han klarer ikke å sovne i sprinkelseng helt alene :(
 
Jeg tør ikke gå fra jeg for hun kan komme seg over kanten på seng. Så sitter ved siden av å legger hun ned hver gang hun står opp :p har sovet en times tid nå, men fy så frustrerende når det står på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du ikke tatt ned sengen?:p
Snupp har aldri klart å sovne ved at jeg legger henne ned i sengen. Det må grining/roping og sutring til.
Jeg går inn og sier "mamma er her, nå er det natta" et par ganger så sovner hun som oftest til slutt, om ikke gir jeg en flaske med erstatning. Det beste er å ikke legge dem ned, men at de skal legge seg ned selv. (Ifølge psykolog) I begynnelsen er dt vondt for mammahjerte, men det får være. Hvis ikke hadde hun nok aldri sovnet :p
 
Det eneste som funket da eldstemann begynte sånn, vår å stroppe henne fast i sengen. Brukte en sånn sovepose drakt. Da fant hun roen med en gang - ikke noe gråting. Løsnet stroppene da vi gikk og la oss selv for kvelden.
 
Det eneste som funket da eldstemann begynte sånn, vår å stroppe henne fast i sengen. Brukte en sånn sovepose drakt. Da fant hun roen med en gang - ikke noe gråting. Løsnet stroppene da vi gikk og la oss selv for kvelden.
Hørtes smart ut. Lå hun på ryggen da? Snuppa sover bare på magen her, så jeg kan ikke stroppe henne fast :/
 
Her måtte det poser med seler til, og det funker :) mine to bare reiste seg opp og kava rundt i senga helt til de kom i posene :) nå tar legginga 5 min istedetfor 2 timer :) gutten ville bare ligge på magen, men har ikke klagd over at han ikke kan snu seg i posen :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her funka ikke pose noe særlig. Hvordan stropper dere? Satt på klyper nederst, men hu vender og vrir seg så fælt at ender med at posen strammer rundt overkropp og armer så hun får vondt.
 
Back
Topp