Sove

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Argh! Jeg som endelig var inne i en god periode når det gjaldt soving!! Trodde den dårlige søvnen var over jeg.. Den gang ei! Måtte bare stå opp .. Flere som sliter med nattesøvnen!?

Jeg har sovet såå godt den siste uken, etter maaaaange uker med lite og dårlig søvn .. Så dette var nedtur :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sovet dårlig lenge nå...våkner i fem-seks tiden av kvalme og ubehag av denne store kroppen :(
Sover heller ikke lenge om gangen med at jeg må tisse og snu meg konstant...og det blir vel ikke mer søvn når hun kommer ut heller....

Jeg har sovet godt hele svangerskapet (hittil). Bedre enn vanlig faktisk.
Må ikke opp på do, og ikke blitt uvel ila natten heller.
Våkner bare litt tidligere enn vanlig, men mulig kroppen innstiller seg på forandringen som skal skje.

Blir spennende å se når hun kommer, om det fortsetter slik.
Hun er veldig livat på kvelden , men natten sover hun helt gjennom :)

Sover godt men kjenner at det er tungt å snu seg. Nå knepper det både i bekken og ryggrad de gangene jeg skal endre positur. Veier nå 85 kg (startvekt 73! :( ) så jeg GRUER meg til de siste ukene. Jeg føler meg skikkelig tung og vektøkningen er veldig konsentrert i mageområdet.

Her får jeg max1,5 time sammenhengende søvn om gangen... Har så mye vondt i symfysen på natten, og ligger og snur meg fra side til side da hoftene blir vonde... Så søvn hva er det?? Men jeg trøster meg med at jeg pleier å sove godt etter jeg har født. Ja må opp å amme på natten, men blir så trøtt av amming at å sovne etterpå ikke er noe problem....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

uff litt av det samme her også..kan være en uke der jeg sover kjempe godt og andre ikke...
Den siste uken nå har vært pyton,det skjer mye rart med kroppen min nå..har jo hatt så mye kynnere osv.
Er oppe på do mellom 5-6 ganger om natten,hver gang jeg skal snu meg fra side til side er magen så utrolig vond:(
så her har jeg sovet litt på dagen også bare for jeg føler meg så utslitt..

Nei dessverre lite god søvn for tiden. Våkner ofte med hodepine og det er nok et tegn på at kroppen min ruller over på ryggen så jeg får den der nerva i klem.
:(

da er vi i alle fall i "samme båt" .. Selv om det ikke er noen trøst .. hihi :-) Kvalm og trøtt jeg nå .. Men men, jobbe må man! Ha en god dag!

Jeg er nå max ukomfortabel om natta. Hadde en hel våkenatt i forigårs og i dag våkna jeg etter 5 timers av-og-på. Det går mest på at jeg ikke klarer å finne en komfortabel liggestilling, så jeg blir liggende og vri meg. Når jeg da er våken lenge nok, må jeg opp og tisse...så er det på'an igjen.

Søvnsyklusen er helt ute og kjøre. Sovner ofte mellom 7 og 9 på kvelden, så ligger jeg våken 2/3 timer midt på natten før jeg sovner igjen.. Må ofte opp på do. Hjelper ikke at frøkna på snart to driver og våkner på natta i perioder heller.

I natt har jeg drømt at jeg har vært oppe på do, men da jeg våkna lå jeg i senga og lurte på hva som hadde skjedd.

Kanskje jeg må begynne med tisselaken hvis jeg blir som barna og tusser i senga fordi jeg tror jeg er på do.

I natt har jeg drømt at jeg har vært oppe på do, men da jeg våkna lå jeg i senga og lurte på hva som hadde skjedd.

Kanskje jeg må begynne med tisselaken hvis jeg blir som barna og tusser i senga fordi jeg tror jeg er på do.

hahaha! Du, det der opplever jeg også noen ganger. Heldgvis ikke tisset meg ut, men man kan jo aldri vite :P

Jeg får litt sånn feeling noen ganger når jeg sitter på do også jeg. Jeg tisser, drømmer meg litt bort, også plutselig skvetter jeg til og holder igjen strålen fordi jeg er redd for at jeg bare drømmer at jeg er på do. Også kan jeg slappe av å tisse ferdig når jeg innser at jeg faktisk er på do.

haha. Man blir litt gal av å være gravid :P

Må si det er litt ut-av-seg-selv opplevelse noen ganger. Våkne om natten er greit nok, men de rare drømmene og opplevelsene blir jeg gal av.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp