Sove!

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Bah...problemer med å få sove, og våkner med mareritt :(
"Jeg lå tett inntil kleshylla i gangen og så noe som hang mellom jakkene der....
Det var mørkt, så jeg klarte ikke å se ordentlig hva det var. Jeg strakk ut hendene, og begynte å beføle på hva det enn var.
Det VAR et ansikt!"
Jeg våknet av at jeg ropte et kvalt "eh"...og fant hendene mine i en merkelig posisjon...rundt mitt eget ansikt:-/
Hva er DET for no' da???! Herregud...tror det begynner og rable for meg jeg :P
Jeg har det sånn nesten hver natt...med forskjellige merkelige drømmer...og selvfølgelig kommer kvalmen sigende når jeg våkner etter en helt syk drøm, så det tar lang tid før jeg får sove igjen :)

Netflix og Fringe igjen da...Natti natta :P

Jeg og sover veldig dårlig nå, har alltid rare drømmer som får meg til å våkne flere ganger om natta :S Jeg drømte at jeg gomla rompudding i natt sammen med min gravide venninne, rompudding var ikke så farlig det lissom... neida :P Også skjedde det masse andre greier også blant annet at naboen begynte å grave opp tomta vår for å lage park til seg selv :P En annen venninne hadde et ansikt laga av Beef jerky x) Herreguuud!

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, mye rare drømmer!
Jeg drømte at en unge i bhg ble til en slags larve/mark i et akvarium. Denne ungen/marken begynte å spise av de andre markene. Jeg ble så kvalm når jeg våkna.. ææsj..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har for det meste helt teite sexdrømmer:S rare peniser å aner ikke helt hvem det er jeg skal ha sex med, er en blanding av mange personer. Mannen er som regel jomfru også :p
Og det er på steder det er mye folk.
Kommer aldri helt til akten, foe da skjer noe helt sært/ekkelt som ikke har noe med noe å gjøre, et lik kommer å blander seg inn, alle folka rundt ut har hull i magen så alle innvoller renner ut osv..

Prøv deg frem med litt drømmetyding kanskje, mye rart som foregår i oss nå:)

Haha, jeg må le litt av disse drømmene! :laughing002 Hva er det med graviditet og skikkelig sære drømmer??
Drømmer mye selv, ikke noe skummelt enda... Annet enn at jeg springer rundt i en labyrint med noen i hælene... Og så sover jeg som en dupp da, så har ingenting å klage over der :)

Jeg drømmer om trillinger hver natt... bah.... våkner opp av at jg hyler. ...

Back
Topp