Sove ute

BIBBI3

Forumet er livet
Sover gullet deres ute i vogn på dagtid?

jup, hvis det passer seg slikt. Eller med vidt åpent vindu på soverommet.

ORIGINAL: Emilie3

Thea sover fra kl 12 til ca kl 15 ute i vågnen sin, nesten hver dag. fikk vite at jeg var ei dårlig mor før jeg la ongen ut.. men det er jeg ikke!! har både sprot jormoren hva hun syns og helsesøster. dem syns det var bra at hun fikk sove ute!

hvem i alle dager har kaldt deg en dårlig mor for du lar ungen din sove i frisk luft????

marielle sover ute vist hun sover når vi komme fra tur.hadde jeg følt meg tryggere på situasjonen hadde jeg latt henne sove ute lenger.[:)]men det kommer vel.

ORIGINAL: Stardust

Thea sover fra kl 12 til ca kl 15 ute i vågnen sin, nesten hver dag. fikk vite at jeg var ei dårlig mor før jeg la ongen ut.. men det er jeg ikke!! har både sprot jormoren hva hun syns og helsesøster. dem syns det var bra at hun fikk sove ute!

hvem i alle dager har kaldt deg en dårlig mor for du lar ungen din sove i frisk luft????

marielle sover ute vist hun sover når vi komme fra tur.hadde jeg følt meg tryggere på situasjonen hadde jeg latt henne sove ute lenger.[:)]men det kommer vel.

Det sier jeg også!! Merkeligste jeg har hørt..

Jeg må innrømme og si at jeg har holdt Benjamin sovende innendørs inntil forrige uke. Men så var jeg ganske forsiktig siden han er først fem uker for tidlig og hadde de første ukene vanskelig for å holde på kroppstemperaturen. Prematurbarn har lite kroppsfett...
Men på tirsdag veide han 3640 gram og var 52cm, og på onsdag var jo termindatoen nådd, så nå føler jeg meg mer modig.

jo det er  var moren til sønnen til Glenn.. hun sa at det ikke var bra og ha babyen liganes ute.. men jeg har da snakket med folk som kan dette og dem sier at det ikke er noe problem i verden med og ha henne ute i vågnen.

Tror ikke du skal bry deg om henne på det punktet så lenge babyen ligger ute på en trygg plass..

Tuva sov ute i vogna etter trilleturen idag[:D]
så ut som hun likte det[:)]

Jeg mener de sover myyye bedre ute enn inne. Ihvertfall Benjamin...[:)]

Prinsen min sover ute etter trilleturene våre. Passer jo så klart på at han ikke står i solsteiken, og at han står i mot vindretningen....er i den tro at alle har godt av litt frisk luft![:D] 
Tror han synes det er deilig å sove ute!

Back
Topp