Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emilie3
Thea sover fra kl 12 til ca kl 15 ute i vågnen sin, nesten hver dag. fikk vite at jeg var ei dårlig mor før jeg la ongen ut.. men det er jeg ikke!! har både sprot jormoren hva hun syns og helsesøster. dem syns det var bra at hun fikk sove ute!
ORIGINAL: Stardust
Thea sover fra kl 12 til ca kl 15 ute i vågnen sin, nesten hver dag. fikk vite at jeg var ei dårlig mor før jeg la ongen ut.. men det er jeg ikke!! har både sprot jormoren hva hun syns og helsesøster. dem syns det var bra at hun fikk sove ute!
hvem i alle dager har kaldt deg en dårlig mor for du lar ungen din sove i frisk luft????
marielle sover ute vist hun sover når vi komme fra tur.hadde jeg følt meg tryggere på situasjonen hadde jeg latt henne sove ute lenger.[:)]men det kommer vel.
jo det er var moren til sønnen til Glenn.. hun sa at det ikke var bra og ha babyen liganes ute.. men jeg har da snakket med folk som kan dette og dem sier at det ikke er noe problem i verden med og ha henne ute i vågnen.