Sove ute

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Når kan de begynne å sove i vognen ute? Jeg tenker på de små lungene, men husker ikke fra forrige gang hvor mange uker/mnd de må være. Tenker på når det er plussgrader. Storebror sov aldri ute i minus.

Har jo gått ute med vogn rundt null, så da kan hun vel sove ute også. Ser ikke at det gjør noen forskjell. Er lunt inne i kalesjen. :)

Vi var ute å gikk hvar dag første uka... Var sol og ca 0 grader, når vi kom hjem lot vi lille ligge i vogna på terassen til hu våkna selv :) er jo varmt ig lunt inne i vogna ;) med posen og alt, så tror det bare er sundt å sove ute :)

Jeg er glad i at unger sover ute, men er pysete på dissa små.. Har allerede 1 astma barn og ønsker ikke et til.. Så tenker at hun kan begynne å sove ute når det blir varmere (mai/juni). Har derfor også kun gått korte turer ute.

Jeg tenker eg venter noen måneder.
Vi har foreløpig ikke vært på trilletur heller, orker ikke dra henne ut i det sure drittværet på vestlandet;)

Venter noen måneder med å la henne sove ut på terassen altså. Foreløpig sover hun bra inne:)

Tror det gikk to uker sist, var oktoberbarn. Sov godt ute. Tror ikke d blir å gå lenge før hun sover ute. Ikke bår det er kaldt, selvfølgelig. Men når det er mildt, så har de d godt i den varme vogna

Storebror elsket å sove ute, og fra han var 6 uker sov han ute stort sett hver dag. Han er født i oktober, men det lille som var av kulde kom ikke før han var 3-4 måneder og da føltes det greit å la han sove ute ned til -10. :)

Mi var tre dager første gangen. Men lar hun ikke stå ute alene. Jeg må ha henne med for å levere på skolen og har ikke bil. En dag var d 10 minus men d er jo ikke så kaldt nedi vogna!

Mi var tre dager første gangen. Men lar hun ikke stå ute alene. Jeg må ha henne med for å levere på skolen og har ikke bil. En dag var d 10 minus men d er jo ikke så kaldt nedi vogna!

Jeg fikk beskjed av sykehuset at er det ned mot -10 skal de ikke være ute, kun korte turer som til og fra bilen..

Jeg fikk beskjed av sykehuset at er det ned mot -10 skal de ikke være ute, kun korte turer som til og fra bilen..
Jeg har ikke så mye valg når j ikke har bil!tar 30 min. Men nå har det heldigvis stort sett vært bare rundt 0 her i det siste:)

Jeg har ikke så mye valg når j ikke har bil!tar 30 min. Men nå har det heldigvis stort sett vært bare rundt 0 her i det siste:)
30 min går nok fint :-) Og må man så må man. Det er lunt i vognen og man kler jo på de.

Våre har begynt å hvile ute ved 6 mnd, og har hvilt ute hver dag etter det. Her vi bor er det stortsett aldri under -10, så det har ikke vært problem.

Husk at det er lunt og godt nede i vogna... Jeg fikk klarsigbL fra hs om å la lille sove ute her ;)

Ja det blir faktisk en helt annen temperatur nedi vogna! Jeg har en emmaljunga og drar ned kalesjen et ekstra hakk også!

Vi har vært ute hver dag denne uka, altså fra hun var 6 dager gammel. På det kaldeste har det vært -5. I vogna er det lunt og godt, så jeg tenker det er helt greit med frisk luft.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ikke ha hatt lillesøster ute hvis det er -10. Har gått flere trilleturer og ser at hun er god og varm i vogna si, men så har det vært -2 bare ;p

Lillebror hadde første soving i vogna ute i dag. Tidligere har jeg satt han inn i gangen når vi har kommet fra trilleturer. Han sov i 2 timer:) Deilig!

Back
Topp