sove ute

tretroll

Forumet er livet
VIP
dere som har bebisen sovende ute i vogna, har dere babycall ute da? sitter her med døra oppe og fryser vettet av meg men tør ikke lukke...og babycallen min går på strøm i "baby-enden"....kanskje jeg skulle fått meg en ny...men funker den ute? slår masse ting inn og sånn....hmmmm.....usikker jeg[&:]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg har laget meg en sånn koselig liten plass ute så jeg sitter ute selv også når han sover i vognen. Ellers så legger jeg babycallen oppi[:D], men for det meste så triller jeg tur når han sover i vogna da

nate er lysvåken på tur han-uansett lengde......men nå har vi fått verandavogn (ferdig falmet og skikkelig fiiiiiin[:D]) og jeg har begynt å legge han ut etter han har sovnet for da sover han godt i den ei stund....men prøver liksom å få gjort litt mens han sover.....tror jeg må få en ny trådløs enhet til babycallen...

Morsomt, for jeg sitter i akkurat samme situasjon som deg. Mia sover så godt i vognen at jeg har latt henne gjøre det igår og idag.. men bare fordi det er så fint vær at veranda-døren kan stå åpen :) Vi har så mange katter utenfor at jeg tør nesten ikke å slippe vogna av syne.. Blir digg til sommeren da, når vi kan slikke sol og barna sover [:D]

Det er utrolig kjekt med en babycall, men det er heller ikke noe problem å la de sove ute uten. Man vet jo ca hvor lenge de bruker og sove, så da får man bare lytte etter de en gang i blandt. [:)]

HER LIGGER MARIUS UTE TO GANGER OM DAGEN, OG JEG BRUKER BABYCALL. HAR PHILLIPS, OG DEN KAN DU BRUKE BÅDE MED OG UTEN STRØM. JEG BRUKER DEN UTEN....SYNS DEN ER KJEMPE FIN. HØRER VELDIG GODT...

ORIGINAL: Monany

Det er utrolig kjekt med en babycall, men det er heller ikke noe problem å la de sove ute uten. Man vet jo ca hvor lenge de bruker og sove, så da får man bare lytte etter de en gang i blandt. [:)]

vet aldri hvor lenge den her sover, nei...[:D] alt fra 10 min til 3-4 timer.....

menjeg kan kjøpe en ekstra trådløs enhet til babycallen (har Doro sin) så blir nok til det...

Ida sover ofte ute i vogna si med babycallen på(har super nova og er veldig fornøyd)... Den tar inn litt annet bråk også,men det er egentlig bare greit.
Hun sover så mye bedre ute i vogna enn inne altså!

Tobias sove så godt i vogna si, så når vi har gått tur sette eg han på verandaen- han kan sove lenge da. Tenkte eg skulle skaffe meg ein babycall- er så kjedelig å springe fram og tilbake for å sjekke han.

Min har sovet ute et par-tre ganger.. Men jeg har og baby call med ledning, så jeg har hatt utgangsdøra stående oppe.. Fyrer litt til kråkene... Må skaffe meg en annen b.call altså.. [8|][8|]

Hvis jeg ikke er ute selv så har jeg babycallen i vogna.

Sindre sover bare ute han på dagen. En lur på formiddagen og en på ettermiddagen

Knerten min sover kun ute i vogna på dagtid, da han ikke vil sove noe annet sted.

Står vogna på terassen så har jeg terassedøra på en gløtt, står vogna på andre siden så har jeg vinduet oppe. Det går så bra så, men jeg tør jo ikke støvsuge eller noe sånt da, for da hører jeg han vel ikke.

Back
Topp