Ingen feber nå, kan frøkna sove ute i 5-6 minus?
Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3
Sony Xperia z via appen ;-)
Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3
Sony Xperia z via appen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoster hun? Jeg tenker om hun kan hoste mer pga. av kulden? Ellers hadde jeg sikkert lagt henne ut hvis hun sover best ute![]()
Ja hun hoster. Men samboer hadde lagt henne ut i går og han syntes hun hosta mindre ute..Hoster hun? Jeg tenker om hun kan hoste mer pga. av kulden? Ellers hadde jeg sikkert lagt henne ut hvis hun sover best ute![]()
Ja det er jo varmere. Tempen var 37.3 nå, så da bør det gå.Ja det hadde jeg gjort
Det er jo alltid varmere oppi vogna også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi var på legevakta med junior i høst en gang pga. voldsom hoste og slim osv. som ikke ville gi seg. Var ikke noe mer enn vanlig forkjølelse da, men fikk faktisk anbefalt av legen at det er bra å sove ute når de er forkjølet. Lettere å puste da. Vi har alltid holdt han inne når han har vært skikkelig forkjølet, men nå har vi sluttet med det![]()
Oj, det visste jeg ikke! Godt å vite!![]()
SignererJa det hadde jeg gjort
Det er jo alltid varmere oppi vogna også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja tenkte på den. Men så sa barnelegen på astmaskolen at vi bare måtte se an barna på om.de tålte kulde eller ikke. Ikke alle med astma reagerer på kulde.jeg hadde nok gjort som deg å lagt a ut, men blir jo litt spes pga astmaen sikkert oxo.....