Sove ute med litt feber?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Tenker jeg rett?

Tiril er litt forkjølet men har vært det i flere uker nå, hun sliter veldig med å få ut tenner. Har kun fått to i sommer, og 4 tenner presser på oppe samtidig. Ho hadde to dager med grining, så 2 dager med bare armkos. Og i natt bråvåknet hun halv to og skrek det ho klarte[:o]. Vanskelig å roe ned og ho var kokvarm i nedre del av ansiktet, ikke spesiellt varm i panna syns jeg der og da iallefall. Fikk roet henne og tok tempen da ho sovnet under armen. Tok den ut litt før tiden og den var nesten 39, så minimum 39,5 hadde hun da. Ga henne paracet og hun sov en og to timer av gangen etter det.

I dag har hun blitt tempet videre av pappan sin mens jeg har fått sovet litt......[:-]
Og hun hadde da siste gang 38,1 bare... og da er det alt lagt på for han tempet vel under armen han og.

Hun er bare tilbake i kosete humør, og vil ikke spise stort, men drikker smootie da[:)] og litt vann.

Her er det 4-5 grader og jeg har lagt henne ut for å sove. Hun er bra nok påkledd og ligger lunt i vogna med et helseteppe foran litt av åpningen så det blir litt lunere i vognen (blåser endel her)...
Svigermor utbrøt: "tøør du det da?? ute nå? "

Men jeg tenker at dette er tenner. Fagfolk får si hva dem vil.. men ho får noen enorme bleier også når tenna plager henne.. og i dag tømte ho hele tarmsystemet så alt av tøy fløy på vask igjen[:-], og kjapp feber opp og kjappt ned igjen og roer seg med dentinox.

Æ fikk beskjed om at det va null problem å lægg hainn ut me feber så læng han ikke hadd feber pga influensa/forkjølelse o.l.
Når Noah hadd omgangssyke og feber så va æ til og med ut å trilla tur me'n ett par ganga om dagen fordi hainn vart bedre av det... va godt te ein febervarm kropp me litt frisk luft tydeligvis, og det syns legen hørtes vældi fornuftig ut ihvertfaill[:)]

jeg hadde lagt henne ut... Tuva sover best ute, feber eller ikke... De ligger jo lunt og godt i vogna si.. Bare passe på at hu har nok klær på seg det[:)]

her så sier legen at det ikke er noe problem å la barn sove ute i vogn
ungene her sover tilogmed med vinduene åpne åre rundt

Legg ungen ut du.

Da store bøllefrøet mitt var 2 så lå han med over 40 i feber kun iført bleie og ett tynt helseteppe over seg med vinduet på vi gap.. var -26 ute så var grisekaldt for meg å sitte der inne.

Skal sies at det var sykehuspersonellet som gjorde det så regner med at de visste hva de gjorde

Jepp, hun fikk en god lur ute på over en time[:)]
Jeg la henne ut før jeg skrev her[;)]. Bra det var riktig tenkt.
Har egentlig ikke hørt noe om dette fra HS eller noe..

Back
Topp