Sove ute i vogna

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Lar dere barna sove mye ute i vogna? Uansett vær?
Her har lille frøkna gått fra å hate vogna til å kun ville ligge ute i den på dagtid. Hun sover ute i vind og regn også, men i dag var det veeeldig mye vind så da ble jeg litt skeptisk. Prøvde å få henne til å sove inne, men det nytta ikke. Så da var det bare å kle på henne godt å legge henne i vogna, sovna på et blunk! ;)
 
Gutten min har også blitt veldig glad i å sove i vogna på dagtid:) Jeg pleier å trille noen runder ute til han sovner, og så setter jeg vognen inne på gjesterommet med åpent vindu. På denne måten får han frisk luft, men er skjermet for det verste været:) I tillegg sover han mye lenger og bedre i vognen!..
Men akkurat nå sover han på sofaen da, for jeg orket ikke å styre med fullt regntøy osv for en 5-minutters tur (skal ut å trille lenger tur senere)..
ImageUploadedByBV Forum1447667120.277030.jpg
Han sovnet ikke like lett som i vogna, men det ser nå ut som at han har det godt der han ligger;)
 
Ja, hun sover kun ute i vogna, uansett vær. (Innen rimelighetens grenser så klart) :)
 
Konrad sover overalt :p han sover veldig godt i vognen når vi går tur, men ikke så fan hvis den står stille :)
 
Mira sover alltid i vogna. Og skal fortsette med det uansett vær. Det samme gjorde storesøster :) enten triller vi tur eller så står vogna på verandaen :) nå har hun begynt å sovne med en gang hun legges i vogna, uten at jeg må trille
 
Ja :) Vogna står litt skjermet og har regntrekk på. Godt med klær og varm pose tenker jeg er godt nok. Har av og til funket å sette henne i vogna inne med utsikt mot verandadøra, men da må hun være skikkelig trøtt ;)
 
Mira sover alltid i vogna. Og skal fortsette med det uansett vær. Det samme gjorde storesøster :) enten triller vi tur eller så står vogna på verandaen :) nå har hun begynt å sovne med en gang hun legges i vogna, uten at jeg må trille

Sånn er det her også, sovner på et blunk i vogna. Men begynner å bli en utfordring på kvelden/natta når hun skal sove i egen seng -det går ikke like bra..
 
ja, sover ute uansett.
er det kaldt eller vind orøver jeg å sette han i litt ly og tar ned myggnettingen da den demper litt iallefall :)
 
ja, sover ute uansett.
er det kaldt eller vind orøver jeg å sette han i litt ly og tar ned myggnettingen da den demper litt iallefall :)

Det gjør jeg også. Har et hjørne/krok ute på terrassen som er mer skjermet for vind og regn, setter vogna der.
Myggnettingen har jeg alltid på, det er så mye katter her o_O
 
Back
Topp