Sove ute, hvor lenge??

marihøna30

Elsker forumet
Hvor lenge lar dere babyene sove ute? Snuppa sove og sover ute, så etter sånn 4,5-5 timer vekker jeg, hva gjør dere?

Casper våkner av seg selv etter 3 timer...(hvis jeg er heldig...[:-])
Hadde nok ikke vekket ham dersom det hadde blitt lenger![:D]

så mildt som det er nå ville jeg latt de sove til de våkner. Bare sjekke at de er varme innimellom[:)]

Dette har jeg også lurt på! Lille sov 5 timer ute på søndag(var 0 grader da) jeg ble jo nervevrak etterhvert,men hun var varm og god,å bare sov veldig godt![:)]

Når det er sånn -4/-5 grader, hvor lenge lar dere de ligge da?[:)] Sover jo så mye bedre ute!

ORIGINAL: LeonoraD

Jeg sjekker hvert tiende minutt ca at temperaturen er god på henne og at hun puster ([;)]) og at ingenting dekker nese. Jeg har en gulpeunge, så jeg passer litt ekstra på siden hun har det med å sette i halsen. Men hun sover ute så lenge som mulig.

Samme her. 2 ganger har hun sovet 5 timer i vognen. Da har jeg omtrent stått og kikket på henne de 2 siste timene, men jeg greide å la være å vekke henne.

Jeg bruker å sette vognen hennes i yttergangen når jeg selv går inn, men det blir omtrent som å sove ute likevel. Vi har minusgrader i gangen.[&:]

Jeg har dratt vogna inn i gangen når det har gått noen timer innimellom, men når hun sover så lenge må det planlegges godt med tur om vi skal gjøre noe annet om dagen!

Back
Topp