Sove-tråd

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lager en tråd hvor vi kan snakke litt om hvordan nettene våre er jeg...
Her kan vi skryte av de små når de er flinke til å sove, og vi kan gråte og hyle ut fortvilelsen vår når vi ikke får nok søvn!!!

Jeg må begynne å skryte litt av Linea jeg da.. I natt sov hun faktisk i fra kl 21 i går til kl 04.50 i dag morres[:D]
Helt utrolig!!! Jeg var nesten uthvilt jeg da... nesten så jeg ikke fikk sove igjen når hun sovnet igjen etter å ha fått mat. Hun sov faktisk helt til kl 10!!! Håper det fortsetter sånn[:D]  

Ja natt til lørdag sov sara fra 00:30 til10:00 og natt til søndag fra 22:30 til 07:30 spiste til 08:00 og sov til 12:00 kjempe deilig... nå har jeg lagt henne å håper hun sover til 07:30..i morgen tidlig.....

ORIGINAL: elizz

Ja natt til lørdag sov sara fra 00:30 til10:00 og natt til søndag fra 22:30 til 07:30 spiste til 08:00 og sov til 12:00 kjempe deilig... nå har jeg lagt henne å håper hun sover til 07:30..i morgen tidlig.....

oj oj oj... sånn baby vil jeg også ha!!!!

Etter noen netter med tre timer mellom amming, har vi nå hatt ei håpløs natt igjen.
Sikkert en økedag som man sier... Men FY som jeg sliter når jeg blir vekt akkurat når jeg faller i søvn igjen for å gi nurket mat! Blir verre og verre jo lengre mot morgenkvisten det går. Føler meg vrengt, hengt og dynka i svette.[:'(]
I dag er alle planer skrinlagt.. skal bare være hjemme og prøve å få sove!

Linea sov igjen fra kl 21.00 i går, til kl 05.00 i dag morres[:D]
*Håper håper håper at det er blitt en rutine*
Men i dag morres ville hun ikke sovne igjen med engang da... det gikk ca en time før hun sovnet igjen, og da sov hun til kl 10.30[:D]

Her har også Benjamin sovet lenge de siste nettene. Legger han mellom 21 og 21.30  og sover 6-7,5 timer hver natt før han våkner for nattmåltid! Håper virkelig det er blitt rutine. **bank i bordet**

er det noen av dere som har flinke sovere som fullammer bare og ikke gir tillegg?
jeg blir frustrert over null søvn og hyppig amming... også dagtid...

ORIGINAL: Irene30

er det noen av dere som har flinke sovere som fullammer bare og ikke gir tillegg?
ikke får å blande mæ irene, men har du nok næring i melka di? æ å hadd d sånn t å begynn me, gikk over t mme å fikk en helt annen baby, men æ hadd også får lite melk da...

Begynner å lure selv... men er det ikke slik at så lenge bleien er tung og når han legger på seg så er det nok næring? [8|]

Jeg fullammer og her soves det masse nå. [:)] Men han har nettopp startet med det asså. Jeg begynnte med fast leggerutine for ca 3 uker siden, og den siste uka har han sovet skikkelig lenge. Tror det hjelper. + at jeg sørger for at han får nok søvn på dagtid.

Håper det blir bedre for deg snart. Hadde det akkurat sånn jeg også.
Klem

Takk for svar Asil og Molsy!

Godt å høre at andre har hatt det slik. men at det vil bli bedre. Er det som holder det gående!
Funderer litt på at han kanskje krever litt mer småsuping siden han er for tidlig født...
I morgen skal jeg prøve å få veid han på hs igjen, for å være sikker. Evt ta en prat m helsesøster.[:)]

Må skryte litt!! [:D]Her sov Nora fra midnatt til 06:30, fikk mat og sov i 3 timer til. Er så flink om natta! Sovner med en gang hun har fått mat!

ORIGINAL: Amarula

åssen får dere ungene til å sove så lenge ?

her er det en soving på fire timer og resten er annenhver time

er det beste vi får til her i gården også.....[8|]

ORIGINAL: ingvil_

Må skryte litt!! [:D]Her sov Nora fra midnatt til 06:30, fikk mat og sov i 3 timer til. Er så flink om natta! Sovner med en gang hun har fått mat!

Hvordan er hun på dagtid ihht mat og soving? Fullammer du?

ORIGINAL: ingvil_

Hvordan er hun på dagtid ihht mat og soving? Fullammer du?

Sover mye på dagen! Mat ca. hver 3.-4. time. Hun er våken noen få timer på kvelden før jeg legger henne i senga som regel. Ja, jeg fullammer og hun får gjerne litt påfyll før jeg legger henne! Da sover hun ekstra godt! Så har jeg funnet ut at å ta henne opp av senga med en gang hun grynter (ja, hun grynter![;)]) om natta er unødvendig! Venter og ser om hun bare snakker litt i søvne eller om hun faktisk er våken![:)]I natt laget hun litt lyder kl. 02:30 og jeg trodde det var mattid, men hun sovnet igjen og sov som sagt til halv 7![:)] Er også litt flinke på det at natt er natt. Ikke noe prating, har det mørkt osv!

Uff da...får håpe du får en bedre natt i natt...

ORIGINAL: lilletrampe

*skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike*

da kan jeg fortelle at jeg har sovet 3 timer natt til i dag[:@]han sovnet i halv2 tiden i natt, da fikk jeg pussa tenner og lagt meg..og han våknet kl.5 for mat og ville ikke sove igjen[:@]

Huff, slo meg med en time du da.. Jeg fikk sove 4x 1 time i natt!

Hvordan er det med mannen/samboer'n/kjæresten din? Hjelper han deg om natta, eller rømmer han til gjesterommet???

Jeg full ammer sara.. hun har sovet hele natten fra hun ble født.  i går la jeg henne kl 23. vekket henne kl 7 å tok henne oppi sengen min for å amme henne, hun sov videre, så vekket jeg henne kl 10.15 for å vaske henne og skifte på henne og gi pupp.. nå sover hun igjen, men hun våkner litt utpå dagen og er våken så å si helt til hun legger seg om kvelden igjen.

Back
Topp