Sove sove sove!

Kiwi78

Elsker forumet
Noen flere som har serise problemer med å holde seg våken i disse dager??? HAr ferie og sover leeenge på morgenen, men likevel så er jeg trøtt som en dupp når den passerer ni om kvelden, og dette til tross for at jeg gjerne sover middag også!!! Tror jeg får liggesår snart jeg!!!!!

signerer derre eg også.... er et slit å holde seg våken en hel dag uten at en såver litt.

He he. Sånn er det her også. Sliten og trøtt hele tiden, må ta meg selv i nakken å bare gjøre ting. Men når æ først har kommet i gang så går det bra. Men legger meg å slapper av når jeg er sliten ja.

ZZzzzzzzzzzzzz... zignerer!

Er skikkelig trøtt her om dagen,

jeg har vært kjempetrøtt de siste to ukene og måtte sove middagshvil og alt! [:)] følte meg som ei gammel dame! [:D]  men nå virker det som at det slipper litt taket! har ikke følt behov for å sove etter middag de to siste dagene og føler meg mer opplagt!
 til gjengjeld så spydde jeg for første gang igår!! [:'(]  håper det ikke gjentar seg!! det var grusomt å være så dårlig! kjenner kvalmen komme sånn forsiktig nå,men jeg håper selvsagt i det lengste!! [:)]  
ellers har jeg det bare flott!  gruer meg litt til å begynne på jobb igjen i morgen! ferien er over!!! [8|]

da jeg gikk gravid i fjor så sov jeg omtrent hele juli mnd.var på jobb og eller så lå jeg på sofaen og sov...[;)]

Akkurat samme som deg der Linn... derfor jeg var så sikker på at jeg ikke var gravid denne måneden.. hihi.. forventet liksom å være sliten og å kjenne mye, men eneste jeg kan koble er at jeg er litt svimmel når jeg reiser meg noenganger, men deilig med masse overskudd[:)]

[:D]samme her, min mor spydde i ni måneder med både meg og min bror, så var jo litt redd for å ha arvet noe som helst av det.. hater å kaste opp og hater å være kvalm. så foreløpig er jeg kjempefornøyd[:)]

jeg også er kjempetrøtt, og når jeg har sovet så er jeg like trøtt når jeg våkner...

Er også veldig trøtt om dagen...men sove gjør jeg på natta[:)] Sover jeg på dagen får jeg ikke sove på kvelden..

er også veldig trøtt, har sove for ite med da, og når eg søv søv eg dårlig... kvalmen tek knekk på meg om eg ikkje et noko skikkeli til frukost, men har ikkje spydd... skal vel være happy da men...

Hmmmm... Trøtt? JA!!! Kvalm? JAAA!! Svimmel? JAAAA, hele tida! I tillegg er det jo ømme pupper, økt utflod (veldig irriterende), oppbåst mage, stikninger i magen (noen ganger vondt), kviser, rare drømmer og ikke minst fullstendig tett nese og hals hver morgen! I dag klarte jeg nesten ikke prate da jeg stod opp... Har begynt å skrive ned symptomene nå, for å ha litt tellinga... [:D] Morsom lek det her! [;)]

Men det er jo deilig å få bekreftelser på at jeg virkelig er gravid da, så får bare håpe at det gir seg om noen måneder...[8|]

Back
Topp