Sove sove sove...

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jada...det var den natten. Vært oppe nå i nesten en time.
Sovnet sent pga kvalme, og måtte jo selvfølgelig bli vekket av blæra :P
Noen flere natteravnere her?

Uff, misunner dere ikke å slite med å sove.. Her sover jeg som en dupp om natten, med max en tissepause.. Jeg blir ikke kvalm før etter jeg har stått opp... Og jeg måtte stå opp ekstra tidlig i dag, å levere i bhg, så nå er jeg kvaalm :P Håper det går over snart, og håper dere får sove :)

Natta går egentlig veldig fint nå utenom at jeg må på do minst en gang!:p men når kvalmen var som værst på meg hadde jeg en pute som jeg la imellom bena å opp mot magen som jeg holdt rundt, det hjalp endel for meg!:) Også måtte jeg puste med munn åpen å puste tungt:p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! Jeg våkner rundt 4 hver natt, må opp og tisse. Er så kvalm at det ee umulig å sove igjen! Håper du har sovnet igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Måtte bare stå opp å gjøre klar ungene å sende de med skolebussen, og selvfølgelig så duppet jeg av på sofaen...våknet for en halv time siden :-/
Lurer virkelig hva jeg kommer til og gjøre i natt :P

Slite med å sovne, våkner av samboeren min som tilhører makkerasen, sovner (etter en stund), våkner av ar jeg må tisse, får ikke sove igjen fordi jeg er kvalm. Stå opp før det er morgen, og være trett hele dagen, ettermiddagsnap på 15-30 min, and over again..

Sovnet i 2-tiden i natt, og er kjempetrett nå...hadde håpet jeg kunne klare å holde meg våken i dag, men jeg tror jeg må bare krype under pleddet på sofaen igjen :P

Back
Topp