sove sove sove hele tiden dere og??

susien

Glad i forumet
Jeg har slitt sånn med at jeg har sovet dårlig om natten, og våknet tusen ganger.. MEN igår slooo trøttheten til meg.. og idag var jeg på skolen i tre timer og va så sliten at jeg måtte rett hjem å egge meg... puuuh.. Har dere vært trtt hele tiden eller er dette en tid den kommer på kanskje?? Klokken er jo bare ti på elleve her i irland, men jeg har allerede vært trøtt i flere timer hehe

Er trøtt hele tiden!! Gjesper meg gjennom dagen og er klar for å stupe i bingen i etter ungene er kommet seg i seng.   Får håpe det snart blir bedre!![:)]

Uff, trøtt hele tiden. Godt jeg er sykemeldt og at Hannah fortsatt sover en time eller to på dagen. For da pleier jeg å snike meg til en time eller to jeg også. Sovner på soffaen hele tiden om jeg sitter eller ei. Slitsomt og litt skummelt. Men det har blitt litt bedre nå. 

Holder ikke ut på kvelden og har sovet til langt på formiddag i d siste..[;)]

Klarer å holde meg våken hele dagen nå men er i seng senest 11 om kvelden[:D]

Jeg bare jobber og sover om dagen... Du kan si det sånn at min sambo ikke føler seg veldig sett om dagen... har litt dårlig samvittighet, men håper trøttheten går over litt snart[:)]

Jeg er ekstremt trøtt...har vært det hele tiden, men ikke riktig SÅÅÅ ille som nå! Blir bare værre og værre!

hjlep.. nå som jeg endelig er i form til å gå på skolen hehe.. så går det jo ikke!! men husker jo at jeg sov masse i forrige svangerskap og[:)][:)]

jeg kan sove og sove jeg[8D]  sikker på at jeg nesten kunne sovet hele dagen, konstant trøtt!! håper dette gir seg snart! klarer jo ikke å fungere som normalt[&:]

Jeg  har heldigvis blitt mer våken enn de tre første mnd, men er fortsatt mye mer trøtt enn til vanlig....

Back
Topp