Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg og samboer har diskutert litt frem og tilbake men har ikke klart og bestemme oss for om barnet skal sove i egen vugge fra fødselen av, eller om vi skal ha henne i sengen i starten.
Har dere bestemt dere for hva dere vil gjøre?![]()
Mitt beste råd er egentlig å ikke bruke energi på å tenke på det. Det du ser for deg trenger ikke være det som blir tilfelle. Hehe! Mine barn har hatt en seng inne på rommet vårt, men alltid endt opp med å sove mesteparten av natten inntil meg, for er bare der de har roet seg.
Må også legge til at man trenger ikke uroe seg over at barna blir avhengig av samsoving og aldri vil sove på eget rom. Vet alle barn er forskjellig, men for de aller fleste går det kjempe fint[emoji4].
Har no en ettåring som sover aleine på eget rom hver natt, og sover gjennom natten [emoji4].
Lar nok denne babyen bestemme selv hvor han trives best også[emoji4].
Signerer hvert ord av denne! Veldig enkel overgang til egen seng da, samtidig som at man så og si samsover.. Bare å lirke babyen bort i egen seng, istedenfor løfing ned i en seng.Bedside crib!
Babyen er helt inntil/tett på, samtidig som vi får sengen fri og overgangen til sprinkelseng blir mindre. [emoji4]