sove rundt

kr.sand

Glad i forumet
hei. nå som prinsessen har blitt 6 mnd, mener legen at hun bør lære seg å sove hele natten igjennom. noen som vet hvordan jeg kan få til det?? jeg ammer ennå
 
Prøv å ikke la hun få sove fire til fem timer før du legger henne og sørg for at hun er god og mett. Kanskje kan det være lurt å bade henne før natten så hun blir trøtt og søvnig. Bruker du smokk? Det kan hjelpe også. Hvilke rutiner har du nå??
 
hun er våken ca 2.5- 3 timer mellom hver gang hun sover. pluss minus innimellom. smokk har hun alltid nektet å ta. og mat får hun massevis av, så mett er hun når vi legger hun.hun er vant med å sovne med puppen, men vi holder på å vende hun av det, men selvom våkner hun , og vil ha kos...
 
Heisann...
Dette er jo individuelt,når barna sover rundt!
Men mine to første har sovet rundt fra de var ca 6-7 mnd,når jeg tenker meg om...
Du kan jo begynne forsiktig da,kutte ned et og et måltid.
Begynn å ha en vannflaske i sengen hennes.
Kanskje må du opp,og gå med henne- men når du begynner å kutte så prøv å være litt streng. Når krana er lukka så er den lukka,iallefall for det ene nattmåltidet...
Men du kan jo ta det over tid da,og så er det veldig kjekt å bruke pappa'n også![;)]
For da slipper ho å lukte melka...Så prøv å dropp et måltid i helga,når papp'n kanskje har litt mer overskudd. Prøv deg fram litt,så går det seg til!
Er utrolig deilig når du slipper den natt amminga...[:)]
Masse lykke til![;)]
 
Minner meg om gutten min, han var helt lik.

Men når hun våkner og vil ha kos, ammer du da?
 
ja, da er det pupp som regel. prøver å hun over skulderen å synge og sånn,men hun leter veldig, og lager sugemerker på halsen min...[8|]

nå har endelig pappaen ferie i dag, så da kan jo han overta det nattstyret kanskje, takk for den gode idéen[:D]og råd, setter pris på svarene!!
 
Ja, dere må regne med litt hyling å skriking, viss dere gir hun vann. Men lur ide at pappaen hjelper til der, da kjenner hun ikke den deilige nussemelk lukta.....[:)]
 
Min datter sov hele natten da hun fikk sove på eget rom....ca 6 og halv mnd. Jeg natt ammet den første uken og sluttet plutselig. Tok bare en natt a venne av til oss. Jeg våknet jo alilkevel om nettene av vane til hun var nesten 8 mnd. Våknet av små lyder når hun rørte på seg også. Nå er hun 9 mnd og jeg har kuttet ut baby sitter om natta og våkner kun hvis hu skriker høyt. Nå sover vi godt alle mann.
Lykke til
 
Back
Topp