2 netter på rad: legges 19, bleie og amming ca 2230, sove 6-6,5t, ny bleie og amming, sover 3t til
La det bare vare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal forsøke nedtrapping på nattamming i helgen. Jeg grugleder meg. Mannen bare gruer segAkkuratt samme her, og lille jenta vår tar ikke smokk lengre:/ er så sliten!![]()
Han som skal opp da eller?Vi skal forsøke nedtrapping på nattamming i helgen. Jeg grugleder meg. Mannen bare gruer seg![]()
Ja, jeg legger meg på et annet rom og kommer inn og ammer én gang ila nattenHan som skal opp da eller?![]()
Lykke tilJa, jeg legger meg på et annet rom og kommer inn og ammer én gang ila natten![]()
Det gikk kjempefint! Sett din til det samme neste helg, sier jeg bare! Hun fikk mat kl 03 og 07. Våknet 05.30 og ville ikke sove igjen, men sov for det meste ellers. Ikke "masing" på pappaen, slik som hun holder på med meg!Lykke tildet går sikkert bedre enn han tror!
Så bra!Det gikk kjempefint! Sett din til det samme neste helg, sier jeg bare! Hun fikk mat kl 03 og 07. Våknet 05.30 og ville ikke sove igjen, men sov for det meste ellers. Ikke "masing" på pappaen, slik som hun holder på med meg!
Vi har iverksatt tiltak denne helgen, og det har fungert som bare det! Jeg la meg et annet sted og mannen sov med bebisen. Jeg ammet før jeg la meg, og skulle amme henne kl 03 og 07. Hun sov til 02.30 og sutret en halvtime før amming. Etter amming sov hun til 05.30. Da ville hun ikke sove mer, men gråt ikke før kl 06.30!Akkuratt samme her, og lille jenta vår tar ikke smokk lengre:/ er så sliten!![]()
Så deilig! Gikk enda bedre i natt, sov helt til 04.50 før hun ville ha mat. Sov så videre til 07.30Så bra!
Lille her får bare flaske så vi er ganske heldige allerede, sover stort sett rundt og vi kan deleblir så glad da andre får bedre netter
![]()
Ja den sovingen skal være en nøtt å knekke2 skritt frem og 1 tilbake...dautrøttLille sovnet ikke før 2130 og hadde ikke god gjennomgående søvn. I tillegg så bruker hun ca 1,5t på å "våkne" hvor hun stønner, akker, fekter med armene og gråter (men ikke helt). Så, jeg får ikke sove for hun bråker
![]()
Så deilig da, kanskje vi skulle prøvdVi har iverksatt tiltak denne helgen, og det har fungert som bare det! Jeg la meg et annet sted og mannen sov med bebisen. Jeg ammet før jeg la meg, og skulle amme henne kl 03 og 07. Hun sov til 02.30 og sutret en halvtime før amming. Etter amming sov hun til 05.30. Da ville hun ikke sove mer, men gråt ikke før kl 06.30!
Natt til i dag sov hun fra 23.00 til fantastiske 04.50!! Ammet henne, la henne igjen og da sov hun til 07.30! Det gikk utrolig bra, så nå håper jeg bare det vedvarer etter at vi putter henne i hennes egen seng igjen. Anbefaler dere på det sterkeste å prøve, jeg føler meg som et nytt menneske!
Det var en ammeveileder som rådet meg til å gjøre det slik. Blir det mye gråt, kan far gi litt kokt vann på flaske mellom ammingene. Kan godt være romtemperert. Prøv, sier jeg bare, man blir jo koko i hue av å sove så lite.
Hahaha!! Samme her. Hun sover egentlig og jeg ligger våken og venterJa den sovingen skal være en nøtt å knekkeTror det blir lettere når de starter med fast føde. Det er veldig variabelt her og med søvnen. Det som funker en dag funker ikke neste dag. Lillegutt bråker og akkurat som du beskriver. Han holdt på sånn i natt fra 0030-0200 (0200 er ganske fast spisetidspunkt for han). Han har øynene igjen når han bråker. Jeg blir liggende våken fordi jeg venter på at han skal våkne helt. Pluss i frykt for at han skal vekke storesøster. Han har ganske skarp stemme
![]()