Sove paa magen

Jeg savner det kjempe masse! Eneste tipset er nok å vente til etter fødselen.. Ungen nekter liksom å trekke inn magen sin bare fordi jeg vil ligge på den[:'(]

Foles som en evighet til!

Sov alltid paa magen for...Sov saa godt da! Har ikke klart aa ligge paa magen siden jeg fikk vite at jeg var gravid (uke 7)... Innbilte meg at han ble flat hehe... Vaaknet paa magen en natt rundt uke 12, dromte at magen begynte aa vokse ut paa RYGGEN!!! Skikkelig ekkelt!!!

Det gjorde jeg også.. Trodde ikke det var mulig å sove på noen annen måte.. Men joda, får jo ennå sove heldigvis[:)]

Vi kan bytte.. Du får influensaen min og får nattesøvnen med på kjøpet[:D]

Mmmmm....sove på maaagen *ser drømmende ut i lufta* [:)]

Hmmm, nja, nei, tror nok ikke det er noe for meg...
Onsker deg heller MASSE GOD BEDRING!!! Tror du trenger den sovnen du kan faa, saa immunforsvaret faar gaatt til angrep paa basilluskene!!!

savner veldig det å sove på mage[&o]
har prøvd meg nå som jeg har" på en måte flatere" mage.. men det blir for mye press så keisersnittsåret..
så må nok smøre meg med tålmodighet noen uker til[8|]

har aldri likt å ligge på magen uansett jeg...heldighvis[;)]
Har alltid likt å sove på siden med litt teppe mellom knærne...det er godt d[:)]

Jeg sover på magen jeg[:)]Om jeg ligger litt skjevt,altså litt på siden med den ene foten bøyd så går det så godt så[;)]Magen ligger ikke i klem rett på madrassen asså..
Jeg får ikke sove på sidene og når jeg sover på rygg kjennes det ut som jeg ike får puste pga at det virker som babyen ligger oppå lungene mine...for ikke å snakke om at jeg drar tømmerstoker så det hviner etter når jeg ligger på rygg[:D][;)]Stakkar gubben da..har våknet flere ganger med at han slår på lyset og sitter å løser soduko på siden av meg[;)]mens han sender meg skulende blikk[:D]he he...

å, Herregud, æ glede mæ så til å sove på magen igjen!!! Har ikkje gjort d siden livmora "kom opp", før allerede da kjentes den som en knyttneve...

Ååååå..ja...jeg vil også!

Sover så dårlig om natten fordi jeg legger meg på magen....usj...kan ikke underbevistheten min bare få meg til å ligge på siden da??

Våkner som regel av at det er vondt å ligge sånn..men Herregud..tenk på den lille som ligger i MELLOM meg og madrassen da....
Ser for meg en ballong fylt med vann som men klemmer sammen....blir liksom ikke så stor plass til en baby da....selv om ballongen ikke sprekker mener jeg.... Nei..huff.....må ligge med en pute forran meg og armene rundt slik at jeg ikke får lagt meg på magen...

Men fy som jeg savner det!! Ikke for det....gjør det jo enda, men...godt er det ikke!

Før lå jeg alltid på magen, men har hatt veldig mye problemer med ryggen. Kiropraktoren presset meg til å ligge på siden med en pute mellom knærne, eller på ryggen. Det tok sååå lang tid å venne seg til noe annet enn å ligge på magen. Sov dårlig i flere uker. men nå klarer jeg ikke ligge på magen lenger. Ryggen verker med en gang jeg prøver...

Skjønner at dere savner å ligge på magen..hadde det jo sånn selv!

Gled dere til magene er flate og liggbare igjen!!

M

Back
Topp