Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mener å ha lest at disse små helst ikke skal sove på siden før de er et år. Men hvordan i ALLE dager skal man klare å forhindre dette????? Jeg klarer ikke det.
Noen som vet om det er veldig farlig? (Med tanke på krybbedød altså)
Dem sier at når dem legger seg i den stillinga selv, så går d bra. Om dem legger seg på siden eller magen.
Husker j spurte hs om d da eldstemannen bare snudde seg over på magen da han sov i senga. Og da fikk vi den beskjeden. For ellers så hadde vi jo ikke gjort anna hver natt enn å snu han tilbake igjen. For han snudde seg over på magen før vi var ute av rommet.
Oliver har ville sove på siden lenge. Har nå hatt en periode hvor han ikke vil, men de siste par dagene har han ville det og legger seg selv over på siden. Når han våkner om natta snur jeg han bare over på siden og han sover videre.
Det har jeg aldri hørt om. Her ble hun lagt på siden allerede av jm på sykehuset. De sa det var best fordi de ofte var så kvalme når de nettop var født. Vi fortsatte med det så her har hun ligget på siden hele tiden.
Mmmmmm kan jo hende jeg har lest og feiltolket. Eller ikke fått med meg alt. For da er det jo ikke farlig. Godt å høre for her elsker han å ligge på siden å sove. [:D]
Jeg har også hørt at hvis de snur seg over på siden eller magen selv så går det bra[:)]
Niklas legger seg alltid over til den ene siden når han skal sove[:)]
Eskil har begynt snu seg på siden selv. Har hele tiden ligget helt i ro på rygg når han sover, men de siste tre nettene har han snudd seg på siden. Synes vel det er behagelig å sove sånn [:)]