sove på samme rom, alkohol

JuniBabys

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg har prøvd å finne ut av dette på nett men finner bare at man ikke skal samsove om en av foreldrene/begge har drukket alkohol. Men hva om mannen min har drukket alkohol og vi sover på samme rom. Men baby har egen seng. Er det farlig?

Dette med alkohol og samsoving er frarådet fordi man blir sløvere av alkoholen og ikke reagerer likedan/får med seg i like stor grad når potensielle farlige situasjoner for babyen oppstår.
Hvis babyen ligger i egen seng er det ikke noe problem.
Vi samsover, hvis sambo har tatt noen øl ligger jeg mellom ham og baby for å være sikker på at ingen ting skjer. Han våkner ikke av jordskjelv, så det er uaktuelt å la dem ligge nært hverandre.

Dette med alkohol og samsoving er frarådet fordi man blir sløvere av alkoholen og ikke reagerer likedan/får med seg i like stor grad når potensielle farlige situasjoner for babyen oppstår.
Vi samsover, hvis sambo har tatt noen øl ligger jeg mellom ham og baby for å være sikker på at ingen ting skjer. Han våkner ikke av jordskjelv, så det er uaktuelt å la dem ligge nært hverandre.

Signerer denne :)

Så lenge barnet ligger i egen seng og ikke oppi sengen sammen med dere så kan jeg ikke forstå at det skal være noe problem :)

Signerer denne! ;)

Er babyen i egen seng og det er minst en voksen som er edru som sover på samme rom så går det helt fint

Back
Topp