Sove på rygg

Ikke med vilje :shy: blir fort uvel av å ligge på rygg, men ikke alltid. Prøver å ligge på siden, men det er litt ubehagelig i bekkenet og halsbrannen er verst når jeg ligger på siden, så i det siste har jeg våknet på rygg..:wideyed:

Jeg våkner flere ganger for natten liggende på rygg og blir litt stresset da. Prøver å ligge på siden men liker det ikke.. er ofte ubehagelig å snu på seg og halsbrann er verst når jeg ligger på venstre side:shy: får også litt vondt/trykk i hofta av å ligge for lenge på hver side

JM sa til meg at hvis jeg snur meg til ryggen om natten og ikke våkner av det pga ubehag, går det som regel greit.

Jeg prøver selvfølgelig å unngå det ellers.

Hender seg litt når jeg er våken, men oftest med en liten tilt på bekkenet wller veldig hevet med overkroppen, da det er begynt å blitt ubehagelig å ligge rett på rygg. Men fortsatt ganske ofte jeg våkner på ryggen i løpet av natten, tror jeg våkner fordi jeg må på do. 29+3.

Som resten her - prøver å unngå det (ikke så behagelig lengre heller), men våkner ofte på ryggen. Må også snu meg ofte fra side til side pga rygg og bekken. Det i seg selv blir jo et større og større prosjekt når magen og bbhugme skal med over :laughing002

Jeg føler at jeg ikke får puste når jeg ligger på ryggen, så de få gangene jeg våkner opp slik er jeg rask til å snu meg :D

Jeg sover mest på siden, men hender jeg våkner og ligger på ryggen. Merker ikke noe ennå, tror det ikke skal ha noe å si før på slutten (har ikke engang mage ennå).

Som resten her - prøver å unngå det (ikke så behagelig lengre heller), men våkner ofte på ryggen. Må også snu meg ofte fra side til side pga rygg og bekken. Det i seg selv blir jo et større og større prosjekt når magen og bbhugme skal med over :laughing002
Haha akuratt samme her:hilarious: Mage, bbhugme og alt. Mannen påstår det er rett før han bumper utav senga når jeg styrer på og snur meg 100 ganger iløpet av natten:hilarious:

Back
Topp