X x1xsnik Andre møte med forumet 4 Mar 2009 #1 Hvordan venner man av en baby å sove på magen? Min lille prins nekter å ligge på ryggen mer...
snartervi5 Glad i forumet 4 Mar 2009 #3 Det var tidlig å ligge på magen. Ville ha snudd han på ryggen. Må bare venne seg til det..
Bruker123kar Forumet er livet 4 Mar 2009 #4 han gir seg nok til slutt:) vesla snur seg automatsik på magen nå, men har fylt året, så regner med det ikke er så big deal lenger??
han gir seg nok til slutt:) vesla snur seg automatsik på magen nå, men har fylt året, så regner med det ikke er så big deal lenger??
X x1xsnik Andre møte med forumet 4 Mar 2009 #5 ORIGINAL: Lollymamsen Hvordan har han vendt seg PÅ å sove på magen da lurer jeg på [8|] Ja, det lurer du helt sikkert på. På dagtid lar jeg han sove på magen når jeg kan følge med han. På natta sover vi ikke.
ORIGINAL: Lollymamsen Hvordan har han vendt seg PÅ å sove på magen da lurer jeg på [8|] Ja, det lurer du helt sikkert på. På dagtid lar jeg han sove på magen når jeg kan følge med han. På natta sover vi ikke.
X x1xsnik Andre møte med forumet 4 Mar 2009 #6 ORIGINAL: barn2 Det var tidlig å ligge på magen. Ville ha snudd han på ryggen. Må bare venne seg til det.. Ja, jeg vet det. Det er derfor jeg spør hvordan jeg kan venne han til det! Han hyler når han sover på ryggen, så jeg kan ikke legge han ned å gå.
ORIGINAL: barn2 Det var tidlig å ligge på magen. Ville ha snudd han på ryggen. Må bare venne seg til det.. Ja, jeg vet det. Det er derfor jeg spør hvordan jeg kan venne han til det! Han hyler når han sover på ryggen, så jeg kan ikke legge han ned å gå.