Sove på magen.

Barnehagelærer30

Gift med forumet
Febbisbebbis'18
Augustlykke 2022 ❤️
Sist kan jeg huske at jeg sov på magen ganske lenge. Jeg husker jeg savnet det på slutten, men jeg lå på siden helt til slutten. Nå er jeg i uke fem(4+4) og jeg sliter alt med å sove på magen og siden. Nå skal det sies at jeg har slitt nye med ryggen og bekkenet i etterkant av sist graviditet, men. Hvordan var det hos dere? Slet noen av dere med soving så tidlig? Føler det kan bli 33 lange uke om jeg ikke får sove.

Jeg kunne fint sove på magen hele graviditeten. Men jeg bygget opp resten av kroppen med puter under og over, slik at resten av kroppen ble mer heist opp. Det funket veldog greit hos meg.

Jeg lagde en smultring av gravid puta, bb hugme, og plasserte magen oppi der. Da kunne jeg sove på magen hele graviditeten og avlaste ryggen litt.

Jeg lagde en smultring av gravid puta, bb hugme, og plasserte magen oppi der. Da kunne jeg sove på magen hele graviditeten og avlaste ryggen litt.
Det var lurt! Jeg har ikke sånn pute da. Spørs om det blir til meg, fra meg til jul… for nå ligger jeg nå her da…

Ja, det er mange som sier det!
Den puta har redda meg også denne gongen. Klarte berre å sove på ryggen i starten pga smerter i bekkenet. Men nå som eg har fått god pute mellom beina får eg ligge på sida også. Som ein drøm i forhold. Har også brukt den som smultring for å ligge på magen.

Back
Topp