Sove på magen?

LilleMy&miniMe

Glad i forumet
Marsboere 2020
er det noen som fortsatt sover på magen?

Jeg har alltid sover på magen og savner det skikkelig. Men så fleste netter våkner jeg fordi jeg ligger på magen.. er 17+6, så magen er der.
Hva synes dere om når det er absolutt nei nei å sove på magen? Og hvordan unngå dette når man sover dypt?
 
Tenker du hadde ikke havnet på magen om det var ubehagelig.
Kan evt bruke puter til å støtte opp sånn at du får til å hvile godt på magen uten at den får press (når du er våken selvfølgelig).

Med første klarte jeg ikke sove på magen etter 6 uker.
Nå sov jeg litt på magen i første trimester, men ikke nå mer.

Tror det er individuelt hva man trives med og synes er behagelig
 
Jeg liker vanligvis å sove på magen, nå syns jeg det er ubehagelig for den har blitt så stor. Bruker en Bbhugme pute som jeg sover med hver natt. Når jeg ønsker å ligge litt som på magen slenger jeg den ene foten over og legger meg sidelengs/mage inntil. Kanskje ikke så godt forklart, men det gir en slags følelse av å sove på magen:) heh
 
Jeg er 16+ 3 og sover fortsatt på magen. Det er da ikke noe generelt nei til det? Så lenge man finner det behagelig er det helt innafor tenker jeg.
 
Om du har bbhugme eller lignende kan du også legge puta som en donut og magen i midten! Fysio gjorde det til meg da ho skulle massere ryggen, nydelig :chicken:
 
20+3 i dag og sover spm en stein på magen fortsatt. Mener å huske jeg gjorde det fram til ca uke 24 med storesøster, da ble det ubehagelig. Tror ikke det er fsrlig så lenge ikke du opplever ubehag av noe slag.
 
Sover halveis på magen :p Men må nok snart finne meg i at det ikke får lengre :p
 
Jeg lå på magen til den dagen jeg fødte! :happy: La meg til å sove på siden, men våknet alltid opp på magen om morgenen. Hadde veldig stor mage også :happy: husker jeg spurte jordmor om det, men hun sa jeg ikke trengte å bekymre meg. Hadde det vært farlig, hadde kroppen snudd seg.
 
Back
Topp