Sove på magen

Ja, jeg sover godt på magen så lenge jeg kan :D Kjenner livmora veldig godt på morgenen da, så spørs hvor lenge jeg kan holde på :p

Merker at det snart ikke går, for begynner å bli litt ubehagelig. Men kommer til å sove på magen så lenge jeg orker :)

Forferdelig ømme bryster her, som gjør magesoving umulig.. men sover godt på siden da :)

Heldigvis går det veldig fint. Jeg er ikke så langt på vei enda, termin ikke før mnd skifte feb/mars. Men i dag kjente jeg en hard liten tennisball nederst i magen når jeg våknet :)

Sover helt fint på magen enda:)

Går stort sett fint foreløpig, gruer meg til jeg ikke får det til, sliter oftere med å få sove i andre stillinger

Godt å høre at så mange synes det er uproblematisk fortsatt :) med første så merka jeg press mot magen fra første dag nesten, men går fint enn så lenge denne gangen. Merker det litt når jeg våkner på morningen bare :)

Blir kvalm av å ligge på magen, men sove har jeg aldri gjort på magen. Men det går ennå, har også bbhugme fra sist som jeg sover med så den hjelper når jeg skal ligge på magen;)

Liker ikke å sove på magen, fra før av men sover mer på siden nå når jeg er gravid. Ligger jeg på ryggen synes jeg allerede at det trykker på blæren.

Sover godt på magen og gjorde det lenge de forrige svangerskapene også

Når jeg ikke er kvalm, kan jeg sove på magen uten problemer enda :) Har så god polstring på magen så :p

Sover ikke noe særlig på magen i utgangspunktet, så ikke tenkt på det.

Sover alltid på magen, kjenner at det er litt annerledes enn tidligere. Satser på å sove lenge på magen, da jeg sliter med å få sove hvis ikke :(

Det går fint fremdeles, men har aldri vært så glad i å sove på magen :wacky::spitoutdummy:

Back
Topp