Sove på magen?!

Bondefrua0917

Betatt av forumet
Sover dere fortsatt på magen?
Jeg har ikke noe særlig mage ennå, sånn sett går det fint for meg å sove på magen. Er helt avhengig av å snu meg på magen i løpet av natten, så det kan jo bli interessant etterhvert [emoji54] 14+0 i dag.
Har dere sluttet med magesoving?

Jeg klarer ikke å slutte med å legge meg på magen. Selvom jeg sovner på siden eller ryggen,våkner jeg på magen[emoji23] snakket med legen om det og hun sa at det ikke er farlig så lenge det ikke er ubehagelig, Selvom jeg har litt ekstra på magen fra før[emoji12] og at det pleier å justere seg selv når det evt begynner å bli ubehagelig for kroppen blir ikke liggende når den har det vondt[emoji1][emoji6]

Jeg sover sånn nesten på magen med ett bein krøllet opp, men sover ofte sånn uten å være gravid også :p er snart 18 uker her, og har synlig kul :)

Jeg blir kvalm når jeg ligger på magen. Men jeg elsker å ligge den veien.

17+5 og sover fortsatt på magen. Men kjenner kulen og får vondt i ryggen (!!) hvis jeg ligger for lenge på magen for jeg får vel en svai på et vis. Så dette kommer vel til å begrense seg selv etterhvert... Men er jo ikke farlig :)

Venter tvillinger, er i uke 16 og greier ikke sove på magen lengre.. Det er helt krise, får egentlig bare sove på magen så har blitt minimalt med søvn i det siste[emoji13][emoji24] Syns ikke det er noe stas å ligge på ryggen eller sida..

Har ikke klart å sove på magen på en lang stund. Blir bare vondt og ubehagelig. Vært sånn siden ca uke 6-7.

Jeg sover sånn halvveis på magen! Har kjøpt meg bbhugme og elsker den! Tvillinger i uke 14 så synes det er litt ekkelt å ligge helt flat på magen :)

Har ligget på magen fram til her om dagen da det ble litt ubehagelig. Men ligger godt sånn halvveis over med et bøyd bein. Da får magen god plass og jeg sover som en stein:)

Da har det faktisk begynt å bli litt ubehagelig her også, så nå blir det halvveis på magen med bøyd bein på meg og, sånn som flere av dere. Selv om magen lar vente på seg, men det er ganske ømt.

Back
Topp