Sove på magen

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
LIgger dere på magen om natten? Det har alltid vært min go-to sovestilling når jeg ikke får sove og nå savner jeg det skikkelig! Jeg har ikke tatt sjansen på å ligge på magen, selv om jeg vet at babyen er godt gjemt enda... Dessuten er det jo ikke godt i den tilstanden puppene er i for tiden.
Noen som vet om det egentlig er skadelig for det lille frøet at man ligger på magen eller ikke når man foreløpig ikke har kommet så langt? Savner det, altså, men vil jo ikke gjøre det hvis det skader den lille.

Så lenge du er komfortabel og ikke vondt, så kan du ligge som du vil :) jeg pleier å ligge på siden, men pga utrolig vonde pupper, så har jeg ikke klart annet enn å ligge på ryggen :p

Jeg ligger på magen når jeg får det til (varierer på ømme pupper) så lenge det ikke er ubehagelig:)

Ja så bra. Det er i grunn sånn jeg også tenker. Er jo ikke alltid behagelig for puppene å ligge på magen, men hvis det går så kan jeg i alle fall prøve :)

Jeg sover på magen så lenge det er behagelig, det vil si nesten hele tiden:p liker å sove slik best, så må bare nyte å gjøre det så lenge jeg kan:p

Så lenge det ikke er ubehagelig så er det ikke noe problem. Ikke skadelig for lille;)

Her liker jeg best å ligge på siden, og klarer ikke å sove på magen uansett gravid eller ei

Sover på magen når puppene tillater det. Kjenner godt at det er noe inni der når jeg ligger på magen, men ikke ubehagelig :)

Jeg sover på magen fram til str på magen umuliggjør det :)

som mange sier over så kan du sove på magen så lenge du ikke ligger ubehagelig :) Før eller siden har du dessverre ikke noe valg, og må nødt å ligge på siden eller ryggen, men jeg lå på magen til langt ute i svangerskapet forrige gang :) denne gangen virker det noen ganger som puppene skal falle av i smerte, så det er ikke alltid like lett :P

Sov på magen til jeg var godt over halvveis sist :p Måtte vel og merke justere meg mer og mer over på siden etterhvert som magen vokste, men jeg er helt avhengig av å ligge på magen!

Sov på magen til jeg var godt over halvveis sist :p Måtte vel og merke justere meg mer og mer over på siden etterhvert som magen vokste, men jeg er helt avhengig av å ligge på magen!

Greide å lure kroppen min til at jeg sov på magen helt til slutt sist. Det gikk til med ekstra dyner og ammepute under/rundt meg :p

Back
Topp