Sove på magen

moccamint

Elsker forumet
God morgen :) Noen av dere som våkner av at dere har sovet på magen? Jeg har våknet mange netter og morgener av at magen er helt most under meg og at det gjør vondt.

Skjønner ikke hvordan jeg får det til! Har veldig stor og rund mage, og klarer ikke å ligge på magen i våken tilstand.

Nå har jeg skikkelig vondt i magen på den siden jeg lå tyngst på...

Last edited:
Ja samme her! Er lissom slik det er mest naturlig virker det som. Men da er magen helt hard når jeg våkner! Skal bli deilig å kunne sove som
Man vil igjen:)

Jeg har gravidpute og det hjelper, magen blir ikke like klemt da, og klarer ikke å komme meg helt over på magen.
Ligger meg puta som støtter under magen, hvis ikke hadde jeg nok rullet over hver natt jeg også :-P

Jeg ligger på siden med hotellpute mellom beina og under magen. Våkner innimellom på magen, men puta gjør det levbart :) Anbefales!

Ja. Men har alltid trukket et ben opp langs siden så heldigvis ikke vondt. Bare litt ubehagelig for pusten og blæra

Har ikke opplevd å våkne eller ligge på magen. Gleder meg veldig til å kunne gjøre det igjen!!

Har også en avlang stor pute mellom bena og under magen, og det hjelper litt :)

Disse gravidputene synes jeg ikke noe om mer. Funka fint sist, men denne gangen har den bare skapt problemer. Altfor lang og gjør det bare umulig å snu seg over på andre siden inn løpet av natta!

Back
Topp