Sove på magen

forskeren

Blir kjent med forumet
Sover dere enda på magen? Jeg er en magesover og slet veldig med å sove på rygg/sittende sist svangerskap.

Jeg sover enda på magen. Sluttet ikke med det sist svangerskap før magen fikk kul, da syntes jeg det var ubehagelig.

Har aldri klart å sove på magen, klarer bare å sovne på rygg, så håper jeg klarer å sove på ryggen hele svangerskapet! :)

Sover på magen/siden :)

Ja, så lenge som mulig :) Blir jo ubehagelig etterhvert som magen vokser så nyter det mens jeg kan :)

Liker ikke sove på magen, men absolutt ikke noe problem å ligge på magen. Kunne det langt over halvveis sist og om jeg ville.

Ble brått mest glad i å sove på rygg da, men tror det hadde med den altfor myke senga å gjøre

Sover alltid på høyre side. Men tror jeg leste en plass at i forhold til babyen(når den blir større), så er det "best" å sove på venstre side.. Så prøver å snu meg for å sove på venstresida innimellom da.. ;-)

Sover fortsatt på mage, men kan være litt ubehagelig i lengden med ømme bryster :p jeg sliter mer med å sove på ryggen nå, jeg får stikkende smerter i magen :eek: :confused: synes det beste er å ligge i fosterstilling på siden nå når jeg er kvalm :hungover:

Syns det er litt ubehagelig nå, men med førstemann fikk jeg ikke sove med mindre det var på magen.. Slik var det frem til uke 14 :P

Alltid likt best å sove på magen. Men hadde et fall for flere uker siden der jeg fikk en trøkk i nakken, så er fortsatt veldig stiv. Får ikke til å ligge på magen pga nakken. Går bra å ligge på magen for magen sin del :-P Ble ikke ubehagelig før langt ut i svangerskapet med de to andre.

Jeg er veldig glad i å ligge på magen, men den siste tiden har jeg snudd meg mer og mer mot siden. Så ligger sånn halvveis på magen, halvveis på siden ;)

Jeg har pleid å ligge på magen, men nå er det vondt i puppene og ikke godt å ligge på magen - så ligger på ryggen, høres rart ut men jeg blir kvalm av å ligge på siden...

Jeg har pleid å ligge på magen, men nå er det vondt i puppene og ikke godt å ligge på magen - så ligger på ryggen, høres rart ut men jeg blir kvalm av å ligge på siden...
Jeg blir også kvalm av å ligge på siden, spesielt på høyre :) Blir en blanding av venstre side og magen som er det mest behagelige

Det er begynt å bli skikkelig ubehagelig å ligge på magen. Men så er jeg veldig oppblåst også da.
Vanligvis kan jeg ligge litt på magen når jeg legger meg, men jeg sovner alltid på ryggen.

Back
Topp