Sove på magen

ToTette

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Sønnen min har låsninger og spenninger som gjør at han trives best på magen. Han er også mye sterkere enn normalt, nettopp pga disse låsningene. To ganger nå har jeg oppdaget at han har lagt seg over på magen når han sover om natten. Han sover veldig lett, kort og sjeldent. Så om jeg snur han forsiktig er alt ødelagt og han blir liggende våken lenge... What to do? :o vil at han skal sove, men kan jo ikke sove selv når han ligger sånn. Er det noen måter å bygge opp rundt på slik at han ikke går snudd seg, men likevel ikke grave hodet sitt inn i slik at han ikke får puste?

Eira får bare sove på magen, hun også. Så sliten og utkjørt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så hun sover på magen...

Hva med å bruke et Babynest og bygge opp med noen tepper bak i ryggen (kanskje foran også så ikke får snudd seg på magen). Kan da ligge litt på siden likevel. Min gjør det, også bytter jeg på sidene så hodet holder en fin fasong :)

Du får sann pose de kan sove i. Denne kan du sy strikk/tau i på sidene. Det fester du i sprinklene i sengen og da får han ikke snudd seg ;) det gjorde jeg da mine startet å snu seg :)

Her soves det på siden, storebror gjorde også det. Evt sovner jeg sittende med frøkna på brystet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Lille jenta vår har nektet å ligge på ryggen. Hun har sovet på brystet oppå en av oss, eller på siden inntil en av oss. Mye gråting og uro på kveld og natt fikk oss til å oppsøke kiropraktor, og nå sover hun så fint på ryggen også. Jeg vet mange mener at kiropraktor ikke har noe for seg, og det er nok forskjellig hvor stort utbytte man har av slik behandling. For vesla vår var det veldig effektivt for det ble funnet tre låsninger. Etter to behandlinger er disse justert, og vi trengte ikke å komme tilbake. Vi har hatt en fornøyd og rolig baby, dag som natt etter at vi kom hjem fra første behandling. Jeg har også kjente som mener det kan være verdt å oppsøke manuellterapeut, og har hatt godt utbytte av slik behandling.

Lille jenta vår har nektet å ligge på ryggen. Hun har sovet på brystet oppå en av oss, eller på siden inntil en av oss. Mye gråting og uro på kveld og natt fikk oss til å oppsøke kiropraktor, og nå sover hun så fint på ryggen også. Jeg vet mange mener at kiropraktor ikke har noe for seg, og det er nok forskjellig hvor stort utbytte man har av slik behandling. For vesla vår var det veldig effektivt for det ble funnet tre låsninger. Etter to behandlinger er disse justert, og vi trengte ikke å komme tilbake. Vi har hatt en fornøyd og rolig baby, dag som natt etter at vi kom hjem fra første behandling. Jeg har også kjente som mener det kan være verdt å oppsøke manuellterapeut, og har hatt godt utbytte av slik behandling.
Jeg har brukt manuell terapeut til mine, veldig fornøyd!:)

Back
Topp