Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel ikke farlig å sove på magen? Jeg er virkelig en magesover og snur meg alltid dit i løpet av natten. Er uke 19, men har lite mage enda så er sikkert derfor jeg snur meg dit jeg alltid har ligget når jeg sover.![]()
Det er vel ikke farlig å sove på magen? Jeg er virkelig en magesover og snur meg alltid dit i løpet av natten. Er uke 19, men har lite mage enda så er sikkert derfor jeg snur meg dit jeg alltid har ligget når jeg sover.![]()
Er like langt som deg, har fått litt mage, men ikke slik at d er vondt eller ekkelt å ligge på magen, så skjer at jeg våkner på natten av at jeg har snudd megPrøver å "tvinge" meg selv til å sove på siden, men d er ikke særlig godt, haha! Er blitt flinkere og flinkere da. Har lest av vi vil få vondt lenge før den lille i magen tar noe skade av d
![]()
Godt å høre det er flere som gjør det sammeJeg gjør det sammetenker at så lenge det ikke gjør vondt eller er ubehagelig så går det fint
![]()
Det gjør jeg også!Det gjør jeg også. Gruer meg til den dagen det ikke går lengre
Jeg fikk min bbhugme i går, den var skikkelig god å haJeg sover også på magen, har kjøpt meg bbhugme sove/ammeputa. Eeeeeelsker den, da kan jeg bikke meg over den når magen blir større