L Liea Venter i spenning Augustmødrene 2014 Marsboerne2017 25 Jan 2015 #1 Lillegutt har begynt å snu seg over på magen om natta. Ligger i pose og har prøvd alt for at han ikke skal klare det... What to do???
Lillegutt har begynt å snu seg over på magen om natta. Ligger i pose og har prøvd alt for at han ikke skal klare det... What to do???
TenkerPåNr2 <3 Gift med forumet Augustmødrene 2014 26 Jan 2015 #2 Prøvd å bygge opp "hindring" under lakenet?
L Liea Venter i spenning Augustmødrene 2014 Marsboerne2017 26 Jan 2015 #3 Jepp, ruller over like greit. Og da blir han liggende med hodet nedi hindringa, så ddt var ingen suksess
Jepp, ruller over like greit. Og da blir han liggende med hodet nedi hindringa, så ddt var ingen suksess
T Tinatin83 Blir kjent med forumet 30 Jan 2015 #5 Cas88 skrev: Jeg lar min sove på magen jeg Klikk for å utvide … Jeg og, han foretrekker det!
Alveola* Forumet er livet 2 Feb 2015 #6 Når de snur seg på magen om natta kan de bare få ligge sånn, sier hs her Sent from my iPad using BV Forum
Når de snur seg på magen om natta kan de bare få ligge sånn, sier hs her Sent from my iPad using BV Forum