Sove på magen?

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Er det ok å sove på magen nå? Det er umulig å få han til å sove på ryggen, han snur seg over på magen igjen hele tiden... Har prøvd å snu han etter han har sovna, men han blir kjempe sint, og i kveld så lå han plutselig på magen igjen likevell....?

Sover deres små på ryggen fortsatt? Er det fortsatt like viktig som når de var mindre? Mini er 7 mnd om ei uke...
 
Han snur seg hele tiden når han ligger på gulvet, men i senga ligger han bare å spreller med ben og armer:) Han klarer ikke snu seg tilbake til ryggen, så håper ikke han begynner å snu seg i senga. Men de klarer jo å løfte hodet godt, så vet ikke hvor mye det gjør om de sovner på magen jeg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har fått beskjed om at det er greit når de snur seg selv. Man kan ikke passe på de hele natta. Hu her ligger på siden om natta og gjort det en stund.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini ligger mest på side men av og til på magen. Jeg snur han hvis jeg ser det i løpet av kvelden/ natta da jeg misliker det. Hadde aldri klart å latt han ligge for så å gå i min egen seng og sove...
90% av krybbedødsfallene skjer mellom 0-6 mnd men likevel. Mammahjerte mitt tåler det ikke...
 
Min sover på magen og har gjort det i 1 mnd nå, han er 7,5 mnd. Han nekter og sove på rygg og legger seg på magen selv. Men han sov mye på magen som nyfødt også. Da han er født for tidlig så havnet han på nyfødt avdelingen på ahus, der blir barna lagt på magen. Dette er premature barn så jeg har den tro at det å sove på magen er bra for dem så lenge man følger med litt. Er bra for fordøyelsen også å sove på magen. Min sov på rygg i par mnd bare, begynte å legge han på rygg når han var 3 mnd, 6 mnd klarte han å snu seg selv. Men uansett så sier helsestasjon at det er greit når de snur seg selv. Jeg har gjort ting slik som på nyfødt avdelingen, men det har fungert best her for at han skal sove godt og være fornøyd så må han sove på magen ;)

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
 
Min ligger med nattpose, og da klarer han ikke snu seg på magen (enda i hvert fall)
 
Mini ligger mest på side men av og til på magen. Jeg snur han hvis jeg ser det i løpet av kvelden/ natta da jeg misliker det. Hadde aldri klart å latt han ligge for så å gå i min egen seng og sove...
90% av krybbedødsfallene skjer mellom 0-6 mnd men likevel. Mammahjerte mitt tåler det ikke...

Samme her :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har faktisk aldri opplevd at hun har sovet på magen... Hun har rett og slett aldri prøvd... Den hender hun snur seg litt over på siden, men ikke noe mer...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min frøken nekter plent å legge hodet ned når hun ligger på magen, så hun har aldri gjort noe forsøk på å prøve å sove slik engang.
 
Min ligger med nattpose, og da klarer han ikke snu seg på magen (enda i hvert fall)
Hvor får man kjøpt nattpose? Sliter med sprelling der dyna fyker av her:p
Utenom tråden men jeg måtte bare spørre! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvor får man kjøpt nattpose? Sliter med sprelling der dyna fyker av her:p
Utenom tråden men jeg måtte bare spørre! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjøpte Grobag på Ebay av ei som heter little_*chick*. Jeg eeeelsker de posene, og guttungen sover veldig godt med de :)
 
Kjøpte Grobag på Ebay av ei som heter little_*chick*. Jeg eeeelsker de posene, og guttungen sover veldig godt med de :)
Aah, ebay ja, har aldri handlet der før. Hehe, jeg er vel den eneste:p høres så skummelt ut! Neida, kanskje jeg må sjekke:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvor får man kjøpt nattpose? Sliter med sprelling der dyna fyker av her:p
Utenom tråden men jeg måtte bare spørre! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du får nattposer på hm, ikea, barnas hus, baby shop og ellos blant annet;)

Prinsesse juli 2013
 
Back
Topp