Sove på magen...

fruVanElden

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Noen som vet noe/har noen formening om hvor lenge det er greit å sove på magen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette stod på BV-appen for et par dager siden.. (14+1)

" Sover du best på magen skal du vite at det er helt ufarlig. Etter hvert setter imidlertid magen en stopper for det fordi det ikke er behageig lenger."

Jeg tror du merker selv veldig fort når det ikke er så behagelig å ligge på magen lenger. Selv sover jeg alltid på magen, så gruer meg til den tid er omme:(

går stort sett fint å ligge på magen, men noen netter det er ømt.
Sover alltid på magen så når den tid er forbi harjeg ett STORT problem.

Sniker litt fra april13 :)
Jeg sov også alltid på mage, å var ganske kjipt når jeg ikke kunne det mer. Husket jeg våknet ofte fordi jeg plutselig lå på magen, var ikke behagelig :p

Meen, den dagen frøkna kom til verden, sov jeg på magen den natten, Gud hvor deilig det var! :p

Har alltid ligget på magen, dvs magen ligger ikke helt rett ned, men litt på siden. Lå sånn hver natt hele forrige svangerskap

:) Takk for svar!
Litt sånn som jeg tenkte.

Sist husker jeg at jeg var litt redd for det, så det ble sånn side/mage ligging! Sover absolutt best på magen! Var SÅ deilig å kunne sove på magen etter fødsel! :)

Kanvel ligge på magen til du ikke lenger synes det er behaelig :)

Jeg legger meg på magen med en pute under ved brystet - deilig :-)

Ligger på siden me halve magen trykt ned, så håper å kunne ligge sånn resten av svangerskapet ;)

Back
Topp