Sove på magen...

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Jeg får kun sove på magen, og har gruet med til jeg ikke kan det leger på grunn av magen!

Og nå virker det som den tid allerede har kommet! Merker det allerede er ubehagelig å ligge på magen!
Må skaffe meg en sånn super lang pute som jeg kan ha mellom beina, det funka bra sist svangerskap.

Fler som sliter med det samme? ;)

Heldigvis ikke :P Jeg klarer ikke ligge på magen, men ligger kun på sidene, så en slik pute hadde absolutt vært noe for meg også :) Nå har jeg en vanlig pute mellom bena pga bekkenet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg elsker å sove på magen selv. Det går fint ennå da jeg ikke har antydning til mage engang :P

Men gruer meg litt ja. Kan huske det gikk helt greit for jeg måtte på do ørten gang iløpet av natta uansett så jeg sov ikke skikkelig på mange måneder.

Jeg elsker å sove på magen selv. Det går fint ennå da jeg ikke har antydning til mage engang :p

Men gruer meg litt ja. Kan huske det gikk helt greit for jeg måtte på do ørten gang iløpet av natta uansett så jeg sov ikke skikkelig på mange måneder.
Hehe, ja, det er den tissinga som er verst!!! :P

Har akkurat samme problemet, sove på magen så lenge jeg kan huske, å nå begynner det å bli rimelig ubehagelig! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen problemer med å ligge på magen enda, men gruer meg til det blir et problem :p..
Fant aldri behagelige liggestillinger etter det ble sluttpå "magesovinga" sist.. :(

Best å sove på magen :) men litt ubehagelig med baby i magen. Begge de to andre svangerskapa, har jeg våkna på morgenen med veldig skeiv mage. Sikkert mot slutten av 2.trimester. Stakkar baby ;) Pute mellom beina gjorde susen :)

Sover best på magen. Det er heldigvid bare luft som gjør at jeg ser ut som jeg er høygravid. Har ingen babymage enda snart 15 uker på vei. Gruer meg til jeg ikke lenger kan ligge på magen. Tissing ja... noen dager er det slik at jeg vurderer bare å gå å kjøpe de største bleiene de har på apoteket.. kan ofte tisse 10-12 ganger i løpet av natta.. kommer til å kjøpe madrass å sove på dass tror jeg hehe.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg er også en magesover!! jeg kan ikke ligge på magen lengre nå... sukk. :)

Magesover. Har gått over i "stabilt" sideleie, Hehe.

Ang. tissing fikk jeg (les: hormonene) nesten lyst til å "ta" en av disse damene på jobb som går vært gravid for 30 år siden og kan alt. Hun påstod hardnakket at det at jeg føler jeg må tisse hele tiden nå er innbilt og at det ikke begynner før mye senere. Hallå?! Våkner kl 3 om natta fordi jeg har sinnsykt tissetrang. Tisser sikkert 20 ganger i døgnet!

Sover best på magen, men har funnet ut at viss jeg får breie meg utover nett som jeg vil i sengen gjør det ikke noe;)
Heldigvis har vi nett kjøpt oss ny og større seng!

Er også en av de som må tisse x-antall ganger hver natt... Slitsomt!

Elsker å sove på magen men klarer det ikke lenger.. Syns det er ubehagelig og føler nesten jeg ligger oppå noe ;)

Jeg får heller ikke sove på magen mer. Ligger på siden nå, med en pute mellom bena. Må nok kjøpe en ekstra dyne, for puta er for liten :p

Sent from my iPad using BV Forum

Gruer meg skikkelig til jeg ikke kan sove på magen lenger!!! Ellers trives jeg godt i "stabilt sideleie" og det skal jeg vel klare med litt mage :p Men ahr tenkt på sånn fancy pute til å ha mellom bena og oppover hele kroppen :D

Jeg merker også at det begynner å bli ubehagelig. Så gruer meg til det ikke går mere. Her er det puter og dyner som gjelder for å støtte opp.
Men ønsker meg en sånn pute som noen her har snskket om.

Sover heldigvis sjelden på magen, så det skal nok gå bra. Merker at det begynner å bli ubehagelig de gangene jeg prøver. Jeg syns det er værst å ikke kunne sove på ryggen etterhvert, for der trives jeg best :)

Terne: jepp. De værste nettene kan jeg plutselig føle at jeg må på do til tross for at jeg akkurat har vært der og lagt meg i sengen. Når jeg går på do er det merkelig nok mer som må ut.. lurer på om blæren ikke får tømt seg.. det er hvertfall veldig slitsomt. Har nok også sammenheng med at jeg er helt sykelig tørst på vann fortiden. Får ikke nok. Blir jo en del tissing av det også.. gledet meg til en pause fra dette hehd

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har syntes det har vært ubehagelig å sove på magen siden begynnelsen av svangerskapet så har "lært meg til å leve med det" :-p Nå sier også lillegutt ifra hvis jeg ligger "for mye" på magen, så mine yndingssovestillinger er avskrevet :-p Men med ekstra puter og dyner her og der får jeg da sove godt lell, uten at det plager den lille i magen :)

jeg sover også på magen :)
går fint enda!

husker med førstemann at første natten etter fødselen var så fantastisk- var da jeg oppdaget hvor undervurdert det er å sove på magen :)

Back
Topp