sove på magen

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen som fortsatt gjør det?? Jeg sovner på siden, men våkner som regel på magen. Er ikke noe vondt så regner med at det ikke er farlig. Andre som fortsatt sover på magen??

Jeg sover fortsatt på magen.

Jeg sover så mye som jeg får til på magen. Klarer ikke ligge helt på magen, men ligger på siden og lener meg litt på magen, hehe, vanskelig å forklare.

Husker at det var STOR stas etter fødselen sist å endelig få lov til å sove på magen igjen.

Har så stor mage at å sove på den blir som å sove på en ganske stor ball. Ligger kun på den ene eller andre siden...

angara skrev:
Jeg sover så mye som jeg får til på magen. Klarer ikke ligge helt på magen, men ligger på siden og lener meg litt på magen, hehe, vanskelig å forklare.

Husker at det var STOR stas etter fødselen sist å endelig få lov til å sove på magen igjen.

Jeg gjør som deg!

Nei, har en mage som vokser utover, så jeg klarer ikke å sove på ryggen eller magen, det blir bare på den ene siden eller den andre.

Ser fram til å sove på magen etter fødselen! :))))))))))))

Nei, det takler jeg ikke. Magen er temmelig stor, og jeg føler jeg knuser babyen der inne. Ikke er det spesielt behagelig å ligge på en oversize fotball heller..
Jeg ligger kun på en av sidene, men hender jeg våkner liggende på ryggen.

Jeg sover hverken på magen eller ryggen. Hender jeg våkner av at jeg ligger på ryggen, og det er så ekkelt, blir helt svimmel av det :/ Så prøver å bytte litt på sidene.. sover generelt dårlig nå, så ser igrunn frem til å kunne sove sånn som jeg pleier!

Årh, kjenner jeg er litt misunnelig på dere som fremdeles får til å sove på magen! Jeg et skikkelig magedyr om natten og får kun sove om jeg ligger strandet utover på magen i sengen og nå klarer jeg ikke det lenger! 
Er det første jeg skal gjøre når jeg har født når jeg skal sove. Slenge meg rundt på magen og purke!! Det er noe jeg savner det!!

Jeg har ligget på magen hele tida, men har fått så vondt helt oppe på høyre side, men det er vondt hele dagen, og jeg våkner på natten av at jeg ligger på magen, og det er vondt, veldig vondt å få snudd seg, kjennes nesten ut som om noe nesten stikker ut, vanskelig å forklare, men vondt er det... Burde kanskje få undersøkte det??

Savner å kunne sove på magen!

Men hvordan klarer dere det?? Har dere ikke en stor kul? 
Selv sluttet jeg med det når jeg var rundt 3 mnd, da føltest det rart ut. Kjentes ut som jeg lå på en liten ball, veldig ubehagelig, spesielt på trening.

Jeg måtte også gi opp å sove på magen etter 3 mnd, da begynte det  å bli ubehagelig og "ballen" har jo bare blitt større og større. prøvd meg av og til men virker som om babyen blir sint for da tar den helt av med å sparke for å fortelle at det der kan jeg bare glemme:-D

Aprilblomsten skrev:
Jeg sover hverken på magen eller ryggen. Hender jeg våkner av at jeg ligger på ryggen, og det er så ekkelt, blir helt svimmel av det :/ Så prøver å bytte litt på sidene.. sover generelt dårlig nå, så ser igrunn frem til å kunne sove sånn som jeg pleier!

Back
Topp